sunnuntai 24. heinäkuuta 2011

naimalupa takataskus ja tsillee

Niii siis tänää oli konffis ja rippijuhlat ja tsilleee, ja äiti oli tilannu jonku valokuvaajan
meille ottaa musta kuvii ja en tyylii tienny koko jutusta :D Mut joo juhlat meni iha kivasti, vaik
harva sinne pääs tulemaa.. Sain mä vespan ja 500 e! Aaaa oon niii onnelline et sain
sen vespan oikeesti se on mun rakkaus ♥ Ja eihä toi rahanpaljous pahitteeks oo
ku oon aika pa ollu, pääsee taas stadiin vähä...kuluttaa niit rahoja :D Okeiokei säästän
suurimman osan jos vaik tulis jotai mikä on pakko saada taas kerran.. 
Ja Veera tulee huomen Rovaniemeltääää ♥ Jes oli/on ikävä muru! 
Mut tossa noit kuvia täst päivästää (:















ps yhyy mua häirii miks noi kuvat on ain välil noi huonolaatusiaaa :c ne on varmaa väärän kokosii .. ;s

10 kommenttia:

  1. noi kuvat on kyl nii nättei :)
    ihana vespa !!

    VastaaPoista
  2. oot nii kaunis!(:
    ja ihana vespa! mäki oon aina halunnu vespan :)

    VastaaPoista
  3. marika & ano: niiii vespat on parhaita :3 ja kiituksia (:

    VastaaPoista
  4. voi herranjestas ku oot kaunis ja toi labret sopii sulle tosi hyvin! ♥ jajaja cool vespa mäki haluun:(

    VastaaPoista
  5. saramarie: oww kiitos ja nii rakastan tota mun vespaaa ;3

    VastaaPoista
  6. onnee naimaluvasta:3 sattuks muuten toi lävistys?

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart