tiistai 19. heinäkuuta 2011

party 'til you're homeless

Konffis oli siis sunnuntain ja nyt meiksi on rahoissa (väliaikaisesti......), pakkailen just vaatteita Rovaniemelle ja kuolen koht väsymyksee. Mitäs tykkäätte mun mekosta? ;-) Ite oon rakastunut puw.
Ja hei haluuttekste tietää jotai kamalaa? Ostin elämäni ekat korkkarit mun rippijuhliin ja nyt on jalat puuduksissa edelleen JA kivoja hiertymiä siellä sun täällä. Hyi kettu, en pistä enää ikinä korollisia kenkiä vapaaehtosesti jalkaan.


Ja doddii. Tälläset tuhosin iskän vanhoista farkuista. :-D Valitettavasti näist tuli jossain määrin liian lyhkäset, mutta kyllä nääkin käyttökelposet on! Niitit ostin cybershopista joskus vuoden alussa, mutta vast nyt löyty kunnollista käyttöä. Haluisin vielä kangasmaalia niin voisin roiskia tohon jotai jänskää. Uu. Antaisin muuten mitä hyvänsä että osaisin ite tehä vaatteita! Olisko ees unelmaaaaaaa.

Ja tein taas uuden kangaskassin! Täl kertaa vähän hooceempi ku aijemmat hempeilyt. Vois senki kuvauttaa vielä, jos illal taas pistäis jotai postingii. Hmm kattoo ny. (-:

10 kommenttia:

  1. VEERA NOI SUN KOROTHAN ON IHAN PIKKUISET :D voisua (::

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva mekko, mut mun mielestä toi väri ei oikeen passaa sun hiuksiin. Mut se on pikkujuttu! :)

    VastaaPoista
  4. iina: no en pahemmi tykkää korkeist koroista :D voi mua.

    kiki: hah kiitos :D ja nii aika ristiriitane hihi.

    VastaaPoista
  5. IHANA MEKKO VEERA! 8'')

    VastaaPoista
  6. ooooi ihanat noi sinun hiukset! (':

    http://npnbns.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. hyi oon kauhee tos yhteiskuvas ..... mutta jaa oot kaunis nyt saat naida ;) ps mekko oli ihana ;3

    VastaaPoista
  8. hassu toi mekko. siis kuitenki sillee hyvällä tavalla hassu :---D

    http://blogdonationi.blogspot.com/

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart