torstai 14. heinäkuuta 2011

trying to catch you is like catching a firefly







Olin siis laivalla pikkusiskon (yläpuolella), äitin, Jossun, ja sen pikkusiskon ja äitin kaa (: 




 silmämeikitön ehe phelle . .








Ja riparilla! Olihan siel tosi hupaisaaaa, kiitos varsinki Lillille, Kaisalle, Taralle ja Nellille rakas sorsaperheeni ♥ 



Ja tänää värjäiltii Veeran hiukset! Noi sopii sille tommoset brunen punertavat (: 
Ja me ei olla kumpikaa Veeran kaa postailtu ku molemmat oli riparilla ja mä olin tuol laivalla ym..
Mut nyt mä oon ainaki hyvinkäällä ja tänne jään loppu kesäks enkä hievahdakkaa muualle..paitsi stadiin tietty!
Ja mitäs muuta, niiiiiii saan _ehkä labretin eli toho ala huulen keskelle korun, ah oon halunnu sitä ikuisuuden
ja vihdoi se on jo ihan hilkulla! Aattelin btw sitte loppu kesästä värjää ton mun otsiksen kirkkaanpunaseks, 
mut en viel nyt iha kesäl koska se väri ei kauaa siin pysy tälläsil helteil ja auringon paistees :s Ei sillä et mulla
auringosta mitää valittamista olis ;) 


You care 'bout me? Oh i don't think so.
Don't you care 'bout me anymore? Yea i didn't think so.
Haters can bring me down, yea they can so go for it.
But remember to live doesn't mean you're alive,
And no I'm not lucky I'm blessed,
Im really tryna make it more than what it is,
Cuz everybody dies but not everybody lives. 
(c)nina

6 kommenttia:

  1. nina ja veera ootte nii kauniita !

    VastaaPoista
  2. Voisitko tehä joskus meikkipostauksen? :--)
    Suosittelisin labretin ottamista mielummin sivulle, kun keskelle. Mut itsehän päätät. ;) Mul on ollu keskellä ja otan ens kuus tohon sivulle ja sit kans madonnan, tai sit otan snaket tai spiderit :)

    VastaaPoista
  3. ano: kiitus veera on ;)
    emmma: Hmm no kyl mä periaattees voisin mut ei mun meikeis oo oikee mitää erikoista :s Ja nii no must ainaki tuntuu et mulle sopii keskelle paremmi(:
    -nina

    VastaaPoista
  4. oo joo ota labret ! sit ollaan samiksii :-D

    VastaaPoista
  5. nelli: jep otanki aika varmasti! Porukat on jo iiiiiiihan hilkulla suostuu XD

    VastaaPoista
  6. aika päheet kuvat hei ;) oon julkkis oon päässy sun sivuille, wuhhuuu!!!

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart