lauantai 16. heinäkuuta 2011

waking up in........ hyvinkää

Noni, pääsinpähä mäki nyt päivittelee. (-; Juups siis viimeviikko kului siis riparin merkeissä, joten siksi moinen pakkopäivityslakko. Nyt oon iha back to business eli kotoutunut Hyvinkäälle ja toivottavasti myös mökkeily jäis tältä kesältä. 
Kuten varmaan huomaatte, niin oon värjänny hiukset syvä punaruskea violetiksi. Mä ainaki ite tykkään iha hirrrrmusesti, vaikka olihan se hiustenvärjäys aika traaginen kokemus......... pidennykset muistutti todellakin pelkkää mustaliilaa ja omat hiukset puolestaan näytti ihan suklaanruskeilta. Mut kylhä me sittenki onnistuttiin!
Viimeviikko sisäls niin paljon asiaa, joten ehkä annan riparisebailun jäädä. Huomenna (tai siis tänään) konffis ja niillä mahdollisilla penneillä aijon hinata persaukseni Saran luo Rovaniemelle!!1 Long time no see my sisters.

Asiasta viidentee, olin tän viikon tiistaina(ko?) stadissa katusoittelemassa Helmin kanssa, ja rahaa tuli puolessa tunnissa päälle kakskymppiä. ;-) Jokin osa mussa toivoo kuitenkin ettei kukaan meijän lukija erehtynyt asematunneliin puolenpäivän maissa.....

Mutta koska mun postaukset o alkanu kuulostaa ällöttäviltä päiväkirjamerkinnöiltä, aattelin että mikäli ehdin nii postailen Kreikkamatskuu, uusii DIY-juttuja ja ostoksia tänne myöhemmi. (-

P.s. Kultsut ootte pistäny maailman sulosimpii kommentteja veera's little thingsiin. :< Kyllä sama Veera on täällä vielä, ja toivottavasti tämmösestä väliaikaisesta tylsyydestäni huolimatta jaksatte lueskella mun juttuja vielä! ♥ Pus.

9 kommenttia:

  1. oi ku ihana toi eka kuva :):) oot niiin nätti ♥

    VastaaPoista
  2. noi hiukset sopiii sulle ♥ nätti oot

    VastaaPoista
  3. oooh my mil väril värjäsit noi sun hiukset noi on nii täydelliset DD:♥

    VastaaPoista
  4. tosi ihanat! :3 ootko siis värjänny sun pidennyksiä?

    VastaaPoista
  5. ne näytti livenä ihan liiloilta mut kivat oli :) ei sitä voi enää mistää väristä sun päässäs yllättyä ees !

    VastaaPoista
  6. ano & jensku: kiitos ♥
    jenna: just tolla öö syvä punaruskee violetti tai joku :D!
    ano: juu värjäsin neki, tosin tos ne näyttää vähän punasilta ):
    marika: niiii ;D hah

    VastaaPoista
  7. okeii, ku aattelin voiskohan itekki värjää mun pidennykset jja mitä merkkii käytit? :3

    VastaaPoista
  8. sattuks toi lävistys?:o

    VastaaPoista
  9. ano: tais olla garnier, en oo varma :D

    ano: sattu! en suosittele ellei oo ihan pakko ottaa XD tai sitten mun kipukynnys on alhanen.

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart