sunnuntai 7. elokuuta 2011

i may be easy to hate, but you're so fucking easy to break

Heeya! Vietin päheet sweet 15 partyt toissapäivänä, nukuin taas ihan liia vähä (vaik mentii Ellan kaa jo neljält nukkuu, wut?) ja söin mikropitsoja keskel metsää oee. Mut koska tää ei oo niin iso ja merkittävä tapahtuma (ainakaa mulle, onha mun jokaset synttärit ollu aina samanlaiset) vois jatkaa mun hiuksista. Vaihteeks?

Sivusiili ja uudet pidennykset, joiden latvat......... ehehee. Tuli pieni värjäysongelma, joten latvatki sen mukaset. Mun letistä piti tulla ihana, taivaalline, ylisöpö vaaleen ja hopeen sekotus, mut jostai selittämättömästä syystä värjäsin hiukset sit castingilla luonnonvaaleeks = ei. Mut selvisin säikähdyksellä, kun sain jotenki taiteiltua oman letin hiusten kaa samanväriseks. Eihä tähä sessioon menny kuitenki ku... pari tuntia?

Varmaa moni on ihmetelley, et miks meijän blogi on nykyään täyn vaan oma_naama_postauksia, mut puolustan itteeni sanomal, et mun ihana Nikoni pääty vihdoin huoltoon. :-( On ollu kyl hyvin haastavaa pärjätä ilman kameraa, kun on tullu semmosii "jee otetaan kuva"-tilanteita vastaan täs kolmessa viikossa. Murune, sitku sä pääset pois expertiltä, mä en enää koskaan anna sun näyttös kolhiintua, enkä koskaan enää pidä sua ilman linssisuojusta laukunpohjal tai missää muualkaa.

Hyi oon alkanu leikkii gifeillä, ja jotenki sain traumat täst. ONKS MUN SILMÄT NOI AHDISTAVAT? No K rauhotun ehkä.
Mut nyt vois alkaa kattoo Skinssiä. Oon iha liimas kyseisee ohjelmaan, ja ette uskokkaan kuin paljon ketuttaa kun en pääseekkää Sailan seuraks näkemään Kathia ja Megania Helsinkiin. Pitäkää siis kivaa munki puolesta!

Ainii ja kertokaa mistä saan jonku ihanan karvareuhkaliivin jota oon halunnu jo viime syksystä, kun en löydä niitä vieläkään mistään? )-: Lähtee päitä jos en vieläkää saa omaani.

8 kommenttia:

  1. Kivat noi sun hiukset ! Mäkään en pääse kattoo skinsin kaksosii, ku on töitä. :( Jos oisin tienyt, et ne tulee tnää ni en ois ottanu töitä tälle päivälle, mut sit saan ainaki rahaa ja voin tilata skinsin tuotantokausii. Enkä mä niille ois mitään osannut puhuu :D

    VastaaPoista
  2. ihanat hiukset :3 jja hei mulla ei oo ollu kameraa parii kuukautee :-(

    VastaaPoista
  3. ihanat hiukseeet ):♥ mäki olisin halunnu mennä kattoo kathiaaa ja megania :(:(

    VastaaPoista
  4. aa noi sun hiukset ):♥ alemmuuskompleksiii

    VastaaPoista
  5. voitteko laittaa tänne jonkin hiuspostauksen missä kerrotte miten laitatte hiuksenne ja mitä tuotteita käytätte? :3

    VastaaPoista
  6. mä toivosin meikkipostausta? :3 ainaki sinulta, noissa kuvissa toi sun silmämeikki on upee. oon yrittäny monesti ittelleni jtn ton tapasta tehä, mut ei onnistu :C

    VastaaPoista
  7. emmma: jooo kyrsi muaki aika kiitettävästi :( oli kaksoset kuulemma ollu iha ylisöpöjä!

    frida: voi eiiii :( henkinen ja fyysinen kuolema(kö?). ite sain muruseni eilen takasi c: tätä ollaanki ooteltu

    evehah: kiitos ja kukapa ei! ):

    jensku: ty ♥

    gewrawr: no huhhuh kiitos =) <3 eikä mitään alemmuuskomplekseja hei!

    ano: pistetään korvantaa ;)

    ano: kiiiitos! voisha sitä joskus sellaisenki toteuttaa :>

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart