tiistai 16. elokuuta 2011

scandinavian music group - naurava turskan kallo


Viikonloppu meni jeesustellessa, ja meitä oli semmonen yli 250 henkee Oriveden jossain keskitysleirissä (....naurahin tolle ite ää lol nolo). Oli superkivaa ihan oikeesti, ja vois vähän oikasta asioita sanomalla et leirin keskeisin idea oli nähä rippikavereita yms, joten tuskin kukaan on mennyt sinne uskonsa vuoksi.. :-D

Hitsivie, musta tulee nyt sitten 7-11 vuotiaille kerho-ohjaaja, ja vedetään Ellan kans kuviskerhoa. Isoskoulutukseen myös meen, mulla menee vähintään kolme tuntia viikossa musiikkiopistolla, haluisin alottaa näyttelemisen uudestaan ja hei...... KAVERIT JA KOULU? Apua kissa syö rapuu mitä mä oikeen teen. :-( Täähän kuulostaa jo henkiseltä itsemurhalta.


Hi-us-krii-si. En oo kyl ollenkaa varma tavutetaanko sana hius mutta ehk se ei nyt oo taas oleellista...
En oo tottunu tylsiin kermanvaaleisiin hiuksiin, mut en jaksais vaalentaa näitä yhtään kuntoon, ja mun on jonkunnäkösiä hiussuunnitelmia, mut mahdollisuus toteuttaa niitä on ehkä siinä 20% paikkeilla. Mustaa ois kiva tunkee johonki, esim. alle, mutta aina kun oon mustan hiusvärin kanssa leikkiny on se ollut loppupelissä virhe. :---D Punaset, yhyy ikävöin teitä. Niihin kyllä en palaa, ainakaan vielä.

Mun pitäis hinautua vielä Ellan kans pihalle ja Lindexiin, et käyn ostaa itelleni yhet ihanat housut jos kokoja oliskin vielä. Mua himottais tehä taas joku ihana hius- tai meikkipostaus blogiin, mut ei siitä oo kovin kauaa, kun tein mun entiseen little thingsiin sellasen. Ehkäehkä, mut mä haluuun!

P.s lukekaa Iinan blogia TÄÄLTÄ!

6 kommenttia:

  1. hihih mäkin pääsin jälleen sun blogii, wautsi! ja teeteetee meikkipostaus ♥ can't wait!

    VastaaPoista
  2. nytt kerrot miten laitat ton otsiksen vai onks se luonnostaa ? c: ihanaaaat♥ kuten sinä, mutjoo uusii postauksii odottelen.

    VastaaPoista
  3. Hoksasin et mulla on ollu mun blogissa joskus tää sama tausta mikä nyt on täs. :D

    VastaaPoista
  4. MIKS NÄYTÄN TOLTA APUAA :D:D:

    VastaaPoista
  5. ja kiitos linkityksestä musu <3

    VastaaPoista
  6. Se on totta, että Kuutsille suurin osa on tullu sen takia että se on vielä sellanen kesän viimonen juttu mis voi nähdä kaikki riparityyppejä yms. mutta sitten ne työntekijät (jotka viraliisesti) on sen suunnitelleet ja tehneet niin tekevät sitä työtä uskonsa takia ;) :D ja olihan tuo taas päheetä! ei se ollut kuin vasta 7 kerta putkeen :) NYT POIKA SAUNOO!

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart