sunnuntai 18. syyskuuta 2011

breathe for me baby

Jee mullakin on kaikkee uutta ja jännää niinku varmaa näätte! Pakko sebaa nyt näist heti alkuunsa ku en oo kai esitellyt näit? Jaa a.

Noi housut ostin H&M joskus kuun alussa, myös samanlaiset tummansiniset. Ihan sikkeihanat jalas, just täydelliset. Hintakin oli täydellinen, meinaan noi oli vaan 9,50 tms. :D Pelotti kyl vähä sen laadun puolest, mut plaplashjsdhj olen taivaassa. Samast kuvast löytyy kans toi mun uus kotihuora flanellipaita, joka on oikeesti varmaan paras paitaostos tän vuoden puolella (oonko hullu?? emt). One waysta ja hintaa oli kyl semmonen kolmekybää, mut lähtöhinta oli 55e!

Syysrakkauspakkaus, nimittäin pinkit maiharit. Must tuntuu et mä oon esitelly nää kyl jo aijemmin, meinaan tuol stalkkeritilastois joku on löytäny meijän blogiin pinkkien maihareitten kautta??!?  Enivei, älysöpöt, ihanat H&M, villasukat jalkaan niin menee vielä viileemmälläkin ilmalla. Hintaa en muista, ostin kuuitenki jo elokuussa.

Nää toiset kenkäihanuudet löyty Andiamosta! Tää oli totaalista rakkautta ensi-silmäyksellä, enkä ees välittäny et kengät on pari kokoo liian pienet.... ehee. Taitaa kelpaa myös miehille nim. respectii Larille, joka oli lampsinu näitten kaa koulus ja väittäny omakseen ku mä en ollut paikalla, saatana. :-D Hintaa oli kolmekymppii mut nääki oli -30% alennuksessa.

Ja tosta huippuälyihanasöpönamomspums kellosta voidaan kiittää Ninan faijaa. Tälläsen sain itelleni, ku työskenneltii siel ahvenistolla viime viikonloppun (.. älkää muistuttako mua noist gifeist tos Ninan postaukses, PÄRIC!!!). En oo koskaan, okei tää ansaitsee alleviivauksen koskaan ollu kelloihmisiä, mut ehkä mä nyt opin, ku ei tollasta ihanuutta voi olla käyttämättäkään. Who agree?





Ja muuten päivät sitten on vaan mennyt menojaan. Oon juuttunu kesään ja sen huomaa koulunkäynnissä ja unirytmissä. Mut sit ku tulee oranssi, ihana syksy niin kyl mäki herään täält pellost.

5 kommenttia:

  1. oi tykkään blogista ja tyylistä ja valokuvista ! keep it going !:3
    nellilove.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. millä muokkausohjelmalla saa noita 'valopalloja' kuviin? (; kiitos jos jaksat vastata

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo tehty millää ohjelmalla, ku vaa makrotarkennus ollu manuaalisella, ja sit tsuumannu tyylii johonki autoje valoihi ni niist tulee yleensä tollasii palloi :p

      Poista
    2. aa entä tos kello kuvas onks siin tullu vaa jostai noi pallot....? (;

      Poista

Tiny Finger Point Hand With Heart