sunnuntai 11. syyskuuta 2011

sometimes it hurts instead

Mun moodi on niin neutraali, että varmasti tulee heijastumaan tästä postauksesta. Just chillin' muruset. :-D

Mulla oli tosi ihana viikko.  Istuin perjantai-iltana Helsingin keskustassa parin kaverin kanssa. Meijän oli tarkotus mennä tsekkaan End of Summer Gloriaan, mut jengi oli laiskanpuoleista, eikä kukaan jaksanu hinata itteään niin kauas. Mut se kylmyys, pimeys ja kaikki mitä siin illan mittaan oli, se oli jotenki niin tutun ja turvallisen tuntusta, et nyt haluun sinne takas - sen saman seuran kanssa.

Lauantaina me oltiin Ninan kans rata-autoilun SM-kisois myymäs mad crocei. Sielläki oli tajusiistii ja Jesse Krohn on esim. täydellisyyys. Mikäs siin, istuttiin hevosvaunust tehdys krokotiilikioskis aamu yheksästä ilta viiteen, mut se oli heeleemee! Mitä nyt pariin otteeseen nolattiin ittemme ku vammailtiin asiakkaiden edes (.."EHEHE KATO SÄ OLIT TÄLLEE!! HEHEH!!" "AI OLIN HEHEHEHE" "JOO OLIT EHEH!!" "..saisinksmä sen mun mad crocin..?" "EHEH--- aaaa tota joo sori ehehe...") mut enivei kyl mä voisin takasinki mennä. Nindendo saa luvan pistää niit kuvia huomenna sit lisää!


Tänään, jos tarkkoja ollaan niin eilen (onhan kello meinaan 20 vaille yks, hupsista) pidettiin lettukestit Taran luona. Siel me puhuttiin shaibaa, syötiin ehkä maailman parhaimpia lettuja ikinä, kuunneltiin scat mania ja otettiin maailman parhaimpia kuvia - oikeesti, olkaa ilosii ettei teijän tarvii nähä näit tälläsiä yhtään enempää.. :-D

Kattokaa kui värikkäät mun hiukset oli yhessä vaiheessa. Ne ei tainnu koskaan päätyä blogiin asti, koska haaleni tuo kaikki ihanuus parissa kolmessa päivässä. Nimimerkillä shokkivärit=<3. Nyt mun hiusten tilanne on metrin juurikasvu ja keltaisuutta on myös havaittavissa. That's what I'm looking for.

Yleisiin harrastuksiin kuuluu kans metsässä hengailu kamujen kans. Kattokaa nyt kui hienosti maastoudun tohon vihreeseen mun oksennusilmeen kanssa. :-D Hajottaa.
Starbucks on muuten supernannaa, hävetkää te jotka ette oo maistanu ja kipittäkää lähimpään ruokakauppaan!
Mä haluun kuvata lisää ilosia ihmisiä, sellasia söpöjä pareja jotka halailee ja pussailee jossain pusikos (..älkää nyt ottako noin kirjaimellisesti), paljon iloo ja suruu täynnä olevia kuvia. Haluun ilmapalloja ja lunta, kaikkee sairasta, tyyliin verisiä seiniä tai jotain. Vois harkita kans tota koomikon uraa, eehehheee olipa hauska läppä. What? Äskestä ei pitäny tajuta, en tajunnu itekkää.

5 kommenttia:

  1. lettuja oli muutama kipale joo xD Kaikki meni, Pimuki söi yhen ihan niin että kuola valu ;) onneks ei tarvinnu tiskata, naapuri huikkas vaa "vie ne mun tiskikoneeseen" problem solved!

    VastaaPoista
  2. VARMAA SÄ PISTIT TON VAMMASEN KUVAN !!!! joo kiitti -.- kato ny mite mu silmät lagaaaaaaaa hyi ota pois :( TIEDÄT KYL KUKA.

    VastaaPoista
  3. tara: uusiks siis vaa (:
    henna: ei sitä saa pois :D eikä kukaa tiiä sua

    VastaaPoista
  4. aaaaaa sulla on hieno tukka! ♥

    VastaaPoista
  5. Vitsit oot söde tos kuvas mis oot toi pipo pääs

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart