tiistai 11. lokakuuta 2011

as you are, dirty and broken from all the unspoken

NYT mä ihkutan tätä huoneen tuunausta! Kiitos kuuluu äitille...ja tumblrille. Idea on tumblrista ja äiti 
toteutti. Ei se täysin valmis viel oo koska haluun ehkä viel lisää noit verhoi sillee jaja noit valoi pitää 
laittaa viel tonne muuallekki.. Mutta olen tyytyväinen (: Paitsi välil tuntuu et oisin hämähäkinverkkojen
ympäröimä..Pikkuvikoja! Laitoin ny ton koko huoneen kokonaisuuden toho..Siihen ei paljoo tarvita
koska tää on kokonaisuudessaan ehk n. 2.5x3.5m. Ihan sopiva mulle, en mä täälä muuta tee ku
dataan ja teen läksyjä..







18 kommenttia:

  1. IHANAAAAAA HUONE ): oon kateellisin

    t. veera <3

    VastaaPoista
  2. haha tiiän mistä löysit ton neverthelessin biisin ;> vinkkinä vaan, se kertoo muuten jumalasta, tai itseasiassa se on kirjotettu jumalan näkökulmasta, jossa se ajattelee ihmisiä.

    VastaaPoista
  3. MÄ HALUUN SAMANLAISEN SÄNGYNKATOKSEN oli pakko ilmottaa moi

    VastaaPoista
  4. Apua miten ihana! :o Mulle kans tommonen sängyn päälle!

    VastaaPoista
  5. ano: täh en tajunnu :D ai mitä mist oon löytäny ton o.o

    VastaaPoista
  6. MÄ HALUUN SUN HUONEEN MULLE NYT kantsis tuod se ku oon kade :(:(♥

    VastaaPoista
  7. oooh mullaki on tumblr!:) mikä sun osote on nii meen tsekkaa sun blogin?:)

    VastaaPoista
  8. kui hieno! :D ootte luovii mutsis kaa (: EIKÄ MUSTIA POIS t. tiiät kuka!!!!!!!!!!!!!!!11111

    VastaaPoista
  9. oi ihana tommonen prinsessasänky<3 aivan ihana, unelma!

    VastaaPoista
  10. ooooh hieno


    wonderlandddddd.blogspot.com

    VastaaPoista
  11. mistä oot ostanu ton sängykatoksen? c:

    VastaaPoista
  12. frida, saramarie, tinpe, helmi, anot: kiiitoksii mäki tyksin! ja siis ei toi oo mikää valmis sängynkatos vaa tehtii se äitin kaa verhoist ja valoist ja viriteltii kaikkee tsydeemei :D

    VastaaPoista
  13. ja mun tumblr on heregoesmydownfall (:

    VastaaPoista
  14. TOI ON NIIIIN IHANA OON NIIN KATEELLINEN OIKEESTI

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart