maanantai 31. lokakuuta 2011

don't give up on me baby



Ei mulla sinänsä mitään asiaa oo, paitsi et mun pidennykset=dead. Pitäs tilaa uuuet ruotsista mutku raha=gone. Joo no, vois vähän isukilta kysellä sponssausta tähä hommeliin. Ensinnäki, näist on kulunu väri koska oon vähän heh kiharrellu. Toiseks, hamppua<3 Kyl nää kato mun helläs käsittelys säilyy maihtaisan pitkää joo. Ok ketään ei kiinnosta mun pidennyksien kunto mutku en keksi muuta pärpätettävääää. 
Ainii, tääl on tullu kommenttei kaikist tyylii et mikä mun galleria nick on ym ni laitan noit tohon nytten (:
Facebook - Nina Huttunen
IRC-Galleria - ninaplaystruant
Tumblr - heregoesmydownfall
...itseasias ne oli siinä koska muissa en käy vaik olisinki käyttäjä. Veera take a hint ja loihdi meille semmoi sivupalkki mis on noi molempie käyttäjä jutskat ym. Itsehän en oo opiskellu näit ulkoasu jutskii heh.

6 kommenttia:

  1. äää rakastan sun kasvoja ! ja hiuksia ja asdfäklf kaikkee.(----:

    VastaaPoista
  2. ihanat noi linssit :33

    VastaaPoista
  3. kuinka pitkät omat hiuksesi ovat oikeasti

    VastaaPoista
  4. ano: en osaa selittää minkä pituset nää on mut se näkyy vähä aikasemmas postaukses mis on siit ku värjäilin hiuksii ni tsekkaaa siitä (:
    -nina

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart