keskiviikko 19. lokakuuta 2011

hiuksiahiuksiahiuksiaaahiuksiahiukkksiahiuksiahhiuksiaaiaiaiaaa

Eli otin projekti hiukset taas pitkästä aikaa tehtäväkseni! 
En jaksanu/muistanu kuvata jokaista vaihetta eriksee, mutta tos nyt on yleiskuvaa
mitä tein ym. Tavoite oli siis sellaset vaaleenruskeenoranssin väriset noitte mustien tilalle (:

Day 1.


 Sori heh oli pakko olin siis kipee ja ulkonäkö 10++! 

Day 2.

(joku äitin hankkima hoitoainenaamio.....?)


Näit päiviä tulee ehkä huomenna lisää koska projekti pidennykset oli kinkkisempi hommeli.. Ja edelleen
pyydän anteeksi kipeyden aiheuttamaa hehkeyttä.. Mä olin siiis lauantaista tiistaihin 39 asteen kuumees,
ja veeral oli täysin sama. Mutta yks juttu..Miten mun hiukset ei ees kuollu erityisemmin noit kahesta
ultimate STRONG blondeing L1++. Samapa tuo 8D


Ja mikä mahtavinta..Meil oli taksvärkki maanantaina ja mun piti siivota mun vaatekaapit..joo.
Toi vaatepino on pieniä/käyttämättömiä vaatteita, mut toi näyttää tos pienemmältä mitä se oikeesti oli.
En oikeesti voi uskoo miten helvetissä oon käyttäny sellasii vaatteita mitä käytin viel seiskalki!! NIIKU 
OIKEESTi järkyttävää.. Ja löysin mä sielt viime vuoden joulukalenterinki. Ok siit ei puhuta mikä 
kipeyden aiheuttama muotirikos mä la-ti olin.. (miks toi kuulosti siltä et olisin normaalisti sit muodikas).
Mut juups, öitä♥

10 kommenttia:

  1. aaivan ihanat hiukset<3

    VastaaPoista
  2. onko sun pidennykset aitoo hiusta, jos on , mistä ostit ja paljo makso? :>

    VastaaPoista
  3. mitä sinistä mälliä tos ekas kuvas oikee on

    VastaaPoista
  4. ano: on aitoo ja ne on cybershopista 69 e (:
    ano: se on sitä hopeeshampoota XDDD

    VastaaPoista
  5. sulle sopii noi hiukset kans iha sairaa hyvi ilma niit pidennyksii! :) tai et noi on siistit tollee lyhyinäki.

    VastaaPoista
  6. ouww miks oot nii kaunisss :) ?!

    http://rollinginthedeep-jensku.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. saitko ekalla kerralla noin blondiks tuosta eestä?;o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei ku noi plondit oli jo aikasemmi blondattu (:

      Poista

Tiny Finger Point Hand With Heart