keskiviikko 5. lokakuuta 2011

sick little games, and i need to get away

Täs mä vaa kelasin et mitä helvettiä oon tehny itelleni kesän aikana. Selailin jotai viime keväisii kuvii ja tajusin et oon niis paaaljo järkevämmän näköi ku nykyää?? Oikeesti niiku mun hiukset meni aina paljo paremmin ja ne totteliki useimmiten, ja ne oli kivasti värjätyt ja nyt...ei vaan toimi :( Veera valittaa ihan samaa itestää, meillä on siis sama pähkinä purtavaksi! Ehkä pitäs keksii jotai uutta mun hiuksille, et en olis aina saman näköne.
Mut siis esim noissa alla olevissa, en ymmärrä .___.








Yhyy en kestä miks oon kesän jälkee kuollu :( Noo ehkä mä kehittelen jotain mahtaisaa suunnitelmaa uudestaan syntymiseen!

16 kommenttia:

  1. Sulle vois sopii kokonaan mustat tai ruskeet hiukset! Oot nätti :>

    VastaaPoista
  2. ano: molemmat jo kokeiltu kyllä vain :DD ja kiitus :3

    VastaaPoista
  3. aw oot nii nätti <33 oon rakastanu sun hiuksii :3

    VastaaPoista
  4. sullon ihanat hiukset ja oot nätti!

    VastaaPoista
  5. rakastan molempien teijän hiuksia ja kaikkee muutaki :D:D: ♥
    ootte nii söpöjä (:

    VastaaPoista
  6. jenniina, ano, MYLLI: oivoi no kiitoksii :3

    VastaaPoista
  7. yritättekö olla jotain scenejä vitun nolot pellet

    VastaaPoista
  8. hiema sinul on unelma hiukset ! (:

    VastaaPoista
  9. oikeesti..... vaikutat nii wnb sceneltä XD

    VastaaPoista
  10. Voiiiii jee oon tuolla sivupalkissa :) teil on tosi tosi kiva blogi !

    VastaaPoista
  11. onks sul galleriassa nickiä :DD

    VastaaPoista
  12. VEERA TÄÄLLÄ. ensinnäki, trollaaja-anonyymit, miten kukaan voi _vaikuttaa___ wnb sceneltä, koska VAIKUTTAMINEN on eri asia kuin OLEMINEN joten pitäkää suunne kiinni, ja jos ootte tota mieltä, voi kyl sanoa suoraan, nimimerkillä, tai tulla livenä sanomaan jos niiiin ahdistaaaaaaaaaa ♥ on ihana herättää anonyymeissä jotain tunteita 4real.

    ja toi "yritättekö olla jotain vitun noloja scenejä pellet" ........ ei? XD miksi pitäis yrittää olla jotain mitä ei ole, suosittelen samaa myös sulle meinaan! meissä ja HÄNESSÄ (http://www.google.fi/imgres?q=scene+girl&um=1&hl=fi&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:fi:official&biw=1252&bih=546&tbm=isch&tbnid=qW7aAq2HwCIfyM:&imgrefurl=http://www.thisishowyoudoit.com/how-to-be-scene-girls-boys-fashion/&docid=iPYcmJ0Ot3K_EM&w=763&h=793&ei=G52RTrWuB472sga2k8D2Dw&zoom=1 ) ei kyllä ole hevon vittuakaan mitään samaa ♥ kiitos anonyymit, jatkakaa ihmeessä tätä paskan levittelyä, on nautinnollista keksiä kaikkii näsäviisaita kommentteja. (;

    VastaaPoista
  13. Menkää haukkujat pyllyynne ja antakaa ihmisten pukeutua mite ite haluaa ! Teillä on tosi kiva blogi , älkää ottaka itteenne tollasist ihmisistä vaa jatkakaa samaa mallii :)!

    VastaaPoista
  14. heei nina, mistä toi tos viidennes kuvas oleva huppari on ? (::

    VastaaPoista
  15. nina: cyberista yllätysyllätys :D

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart