tiistai 1. marraskuuta 2011

tarkastele henkilön veera ida maria elämää

"Nämä päivät ovat tuntuneet hengitykseltä, kevyiltä ja kauniilta. Sade raikastaa tätä maisemaa, se muistuttaa minua asioiden tapahtuvan aina uudelleen. Olen seisonut täysin samassa sateessa tuhannesti aijemminkin. Sateen kyyneleet nuolevat poskipäitäni, tarhaavat takkini. Rakastan sitä ja annan sen itkeä minua vasten."

Mä oon ihan loppu, FYYSISESTI. Mutta tää on sitä särkyä, joka kertoo että oon saanut jotakin aikaseks itseni ja muiden iloks. Jokin osa mussa rakastaa tota lähikaupan ilmapiiriä ja sitä touhua, mutta edelleen jokin osa mussa haluais kapinoida kaikkee tota vastaan - en uskonut koskaan joutuvani kertomaan vanhukselle mistä se löytää hiivaa tai osannut aavistaa, että mulle koskaan kerrottais kuinka hyllyt täytetään. Tetissä on ollut raskasta, kuudeksi kaupalle ottamaan toimituksia ja keittämään kahvia. Mun silmänaluset kertoo myös tarinan mun unirytmistä.

Silti tää on lomaa mulle. Oikeestaan kaikki mikä tapahtuu koulunkäynnin ulkopuolella on lomaa. :-D

 

"Jokainen suru ehtyy aikanaan. Joka vuosi tulee uusi kevät ja joka vuosi linnut palaavat takaisin tänne kylmille maille. Jokainen sydän parantuu särkymisestään ja jokainen ihminen kokee onnen. Minä uskon, ettei elämä ole ikiroutaa."

Mä oon jotenki hyvin onnellinen just nyt. Ainuttakaan ihastumisrakastumiskriisiä ei oo ollut vähään aikaan, mä oon suhteellisen ilonen lehmä ollut lähiaikoina. Ehkä syysloma teki tehtävänsä, tai sitten mä oon vaan kasvanut muussakin kuin leveyssuunnassa..... mut jos tässä jostain pitäis itkeä, niin itketään nyt vaikka siitä, ettei mun silmäpussit tästä ainakaan kaikkoa, kun kello soittaa ennen kuutta ja mitä mä nytki teen. :-D

"Jokin minussa on pysähtynyt. En kuule sydämeni ääntä, vaikka tiedän sen olevan jossain sisälläni, vaikka se onkin hiljentynyt. Ehkä tämä hetkellinen hiljaisuus sisimmässäni haluaa tasapainoittaa elämäni levotonta virtaa."

Ilosesti odotan jo seuraavaa "onko joku kuollut??? angst"-kommenttia..... ;-) Aikoja sitten lupailemani videopostaus tekee tuloaan, mikäli kamera suostuu tekemään mun kanssa yhteistyötä (älkää ees muistuttako siitä hiuspostauksesta.....). Ja hei, yli 120 lukijaa? Kiitos, kiitos kiitos kiitos kaikki söpölit! ♥ Tää on kanssa yksi niistä asioista, mitkä saa  päivän paranemaan.

1 kommentti:

Tiny Finger Point Hand With Heart