perjantai 30. joulukuuta 2011

heippahei 2011, oli kiva tavata!

2011 alku oli jotain niin sekavaa. Jotain niin karua etten ees muista mitä oon oikein tehny ja kenen kanssa. Tutustuin ihmiseen, joka vaikutti mun elämään enemmän, kuin kukaan on koskaan. Kutsuisin sitä rakastumiseks. Keksin mitä kaikkee kivaa elämässä voikaan tehdä, yritin pärjäillä vaikka ei ollut helppoa. Värjäsin punaiset hiukset takas, koska kyllästyin mun mustaan emo-hyihelvetti-lettiin. Mursin solisluuni pulkkamäessä, ja Riku vääns mun toisen käden keskisormen sijoiltaan. Bändimme alkoi muodostua. Olin aika lost, kaikessa.
Maaliskuusta eteenpäin kaikki oli täydellistä kesän loppuun asti! Sara tuli meille, käytiin tsekkaas MCR, aloin elämään. Löysin tieni tumblurin ihmeelliseen maailmaan, rakastuin Arieliin (meiksi idoli<3) ja olin elämäni parhaimmalla keikalla. Okei, otetaas huomioon että ennen 1ML keikkaa olin käynyt kattoos mm. paramorea ja muita isompia bändejä, ja silti one morning left oli ylitse muiden. Se fiilis, se musa, se seura. Otin myös medusan maaliskuussa.

Kesä 2011 oli jotain niiiiiiin parasta, kun miettii näin jälkikäteen. Rusketusrajat sain jo ekoilla aurinkoisilla päivillä, vietin paljon aikaa kavereitteni kans. Ajelin ilman korttia kesällä ja se kuumotus. Kävin rippileirin ja tehtiin siellä typeriä ja tarpeettomia juttuja. Ehkä ne ohjaajat ei voinu vastustaa mun sympaattisuutta joten mut konffattiin silti. Kirosin korolliset kengät ja lupasin etten koskaan tulisi käyttämään sellaisia vapaaehtoisesti, no toisin kävi. Tein kesällä kaikkea ihan vitun tyhmää. Juhlittiin mun synttäreitä ja petin porukoiden luottamuksen mutta EI PELOTA. Elin tän vuoden parasta aikaa!
Päätin värjätä lettini blondiksi ja leikkaa sivukaljun, molemmat teot kaduttaa vieläkin. Rakastuin pinkkiin maihareihin, jouluvaloihin (jo syyskuussa), punaisiin huuliin ja Taylor Momseniin. Kuljin nahkatakilla ja converseilla pakkassäässä ja kulutin rahani starbucksiin. Aloin parantaa koulunkäynnissä ja toivoin että pääsisin hyrian kuva-artesaani hakuihin. Syyskuussa värjäsin mun hiukset takas punasiksi.
Kävin MN-festareilla ja näin Skilletin. Nolasin itteni junassa, kun matkustettiin Hennan kanssa Ähtäriin mökille syyslomalla. Opin olemaan kiitollinen jokaisesta päivästä ja hetkestä, myös niistä huonoista. Nostin koulumenestystä ja pääsin yli menneistä. Kiitän vuodesta 2011 ja toivon vieläkin ihanempaa vuotta seuraavaksi (vaikka vaikeehan tästä on enää parantaa:D)!

Kiitos kaikille lukijoille tästä yhteisestä ajasta tänä vuonna ja IHAN VITUN MÄRKÄÄ uutta vuotta (johon itselläni ei oo mahollisuutta...) !  ♥

10 kommenttia:

  1. Toi oli kivasti kirjotettu! Tykkäsin lukee tota, tosi selkee teksti ja vaikutat tosi sympaattiselta =D Niin ja hyvää uutta vuotta!

    VastaaPoista
  2. hei kivasti kirjotettu ! (: sulla on nähtävästi ollut mukava vuosi ! (; mutta hei mäki olin tuol MN-festareil, oli kyl vuoden kohokohta, ja skillet oli tosi hyvä siel !! mutta hyvää uutta vuotta !

    VastaaPoista
  3. ihana tää<3 " terrveisiä junasta.. kaikille tasapuolisesti " XDD

    VastaaPoista
  4. gosutat tossa yhes kuvassa

    VastaaPoista
  5. musta ei yhtää kuvaa tai mainintaa:( kiva et olin noin iso osa sun vuottas! mun tekemä laukku sentää tuol!!!

    VastaaPoista
  6. tosi kiva postaus veera! oot ihana ♥

    VastaaPoista
  7. kiitti kaikille c;

    ano: missä kuvassa muka gosutan? :DD nään vaa tumblurin ja youtuben

    marika: ... en maininnu tästä ketää muuta ku saraa ku ei mikää muu oo ollu nii erityistä =|

    VastaaPoista
  8. miksei ninalta oo tällästä ? .__.

    VastaaPoista
  9. ano: eipä oo jaksanu tehä vielä noi meijä neiti laiskamato<3

    VastaaPoista
  10. mikä sun tumblr on ? :)

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart