torstai 15. joulukuuta 2011

i ain't gonna wait for nothing cause that just ain't my style



Heipsunhei, tääl mä istun iltaa mun tietokoneen ja Mac Millerin kans! Mun kyrsiintymiskäyrä on otsonikerroksessa asti, mut eiköhän tää tästä nyt sitten nopeasti johkin suuntaan hälvene (niinhän ne ilot ja surut aina, heheee). Oon maailma ilosin et huomen on viiiihdoin viikonloppu ja tilille kilahtaa palkka muksukerhon ylläpitämisestä. Bileet?

Mä en tiiä mikä heräteostoksen tein noiden kenkien kohalla.. Joopajoo, noi kengät on oikeesti ihan tajuttoman söpöt vaikkeivat kylläkään noissa kuvissa oo ihan edukseen (yritä ite kuvata kenkiäs yksin, bussipysäkillä, ainakin viiden asteen pakkasessa kahden laukun kanssa ilman, että kukaan huomais. NII.) Karu faktahan on se, että hankin noi kengät.... anttilasta. No hei GTFO, ne oli kivat ja ekat korolliset kengät joilla osasin kävellä, nimimerkillä korkopelkuri. :-D

Mua pelottaa aivan saatanasti todistustensaanti ja yhteishaut. Kävin tutustuus hyrian kuva-artesaani mestaan ja kaikki siellä oli just täydellistä. Pistäkää peukut pystyyn, että mun taidot ja k.a. riittäis sinne asti. Sitten maailmassa olisi taas yksi onneton taiteilija-elämää elelevä nuori tydy, joka syö makaroonia päivästä toiseen ja soittelee kitaraa ja maalailee jossain kadunkulmassa. Oikeestaan mulle riittäis ihan hyvin vaan sekin, että saan poistua tästä Suomen yhteiskunnasta muihin maisemiin ja tehdä sitä mitä mä haluun. Onneks mulla on suunnitelmia kaiken varalle! (-;

Kehitelkääs meille jotain postausideoita. 
Ollaan ite vähän liian mielukuviteksettomii ja sen sellasta.

P.s. Tos mun viimepäivien fiilistelyt. =| Antakaa nyt ees vähän rakkautta.

5 kommenttia:

  1. hui.. mul on samanlaiset kengät ruskeena. mut ne on ostettu yli vuos sitte. tosin neki saattaa olla anttilasta :D

    VastaaPoista
  2. toivottavasti pääset sinne kuva-artesaani linjalle :)

    VastaaPoista
  3. postaikaapas vaa kaikest mahollisest paskast mitä teette :D

    VastaaPoista
  4. nii mä olin siel ni tietty se oli pelkkää täydellisyyttä♥

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart