perjantai 23. joulukuuta 2011

self vs self

Täs mä vaa olin Elenil yötä ja vietin oikeestaa ison osan ajast noitte sen pikkusisaruksien kaa, ja koiran :3 Antonia (munkaa tos kuvassa mis oon koirankaa) halus et kreppaan sen hiuksii ja se juoruili munkaa kaikkee ja me meikattii yhes ja opeteltii käyttää mun kameraa yms. Ainii ja leikattii Elenille sivukalju! Siit ei pitäny tulla noi lyhyt mut onse noinki hyvä! Helmille rispektii ku uskaltautu tekee sen.
Sit me käytii Veeran ja Tarankaa leffas kattoo The girl with a dragon tattoo! Oli muute iha helvetin hyvä leffa, vaik se kesti 2 h 40 min, ni ei tullu oikeestaa yhtäkää tylsää kohtaa. Kantsiii tsekkaa jos tyksii kuumista lesbo/bi naisista jolla on mielenterveysongelmii (okei niit oli yks) ja sit siel oli raiskaajii, murhaajii, hulluperhe  yms. Kuulostaa et se ois kauheen hullu leffa mut se oli oikeestaa aika selkee ja ihana :3 Mutjoo nyt soitan Otsolle koska se tulee tänää hyvinkäälle jee ♥

happy x-mas! 

7 kommenttia:

  1. miks eleni leikkas sivukalju (: näyttää iha oudolt

    VastaaPoista
  2. miks mennä kattoo kopio kolmest alkuperäsest mikä o koottu yheks leffaks, ku voi kattoo kaikki kolme alkuperäst, mitkä on paljo parempii ja oikee lisbeth salander on helvetisti kuumempi

    VastaaPoista
  3. ano: mä oon nähny ne aijemmat myös :D:D: terveisin veera. ninan pyysin messiin koska halusin nähä myös tän (:

    VastaaPoista
  4. aa okei :) jotenki tuli vaa kuva et hehkutatte kui kuuma se on joka näyttelee täs leffas, ettekä oo nähny niit alkuperäsii :D

    VastaaPoista
  5. Saako ehottaa meikki tutoa molemmilta ? pian ja kiitos hei (:

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart