lauantai 3. joulukuuta 2011

tapiksen tanssiaiset 2011/people pretending everywhere, and we all look away

Aivan siis, tanssiaiset oli torstaina! Ja mun valmistautuminen niihin, oli täys katastrofi. Ensinnäki olin suunnitellu _kaiken valmiiks et mitä laitan päälle ja miten laitan hiukset ja meikit ymsyms.. Tekoripsii yritin laittaa suurentelematta sellanen 10 kertaa, ja se liima oli jotai nii katastrofaalista. Se vaa kasaantu ja kasaantu mun silmii ja ne ripset lähti joka kerta irti.. Joten tekoripset pyyhkiyty suunnitelmista. Liiman seurauksena mun meikit meni pilalle, joten pesin koko naaman ja alotin alusta. Vaatteet onnistu suht hyvin, paitsi jouduin turvautuu melko epäjuhlalliseen ratkasuun, säärystimiin, koska lekkarit oli liian lyhyet ja se ois näyttäny idiootilta. Hiukset oli katastrofi, koska lakka loppu kesken ja ne lässähti ekojen bailu biisien jälkeen. MUT fiilikseltää ja kokonaisuudessaan tanssiaiset oli super jees!
  
    
    
    
    
    
    
    
Mul oli nii kiire bailaa, et en kerenny kummempii kuvailla.. Ja meil tuli Eleninkaa nii kiire ehtii paikalle, et ei asuja ees keretty kuvata ): No saatan laittaa siitä myöhemmi, jos jaksan ♥
Laulu esityksii siel oli muutama, mukaan lukien Jujun Huuda jonka Helmi ja Veera esitti, ja Adelen Someone like you jossa Henna soitti pianoo, Helmi laulo ja meijän luokkalaisii tyttöi oli kertosäkeis kuorona! Toi someone like you oli parille meijän kuorolaiselle nii tunteellinen biisi et ne alko itkee kesken biisin..Mukaan lukien mä ♥ Se oli jonkinlaine ketjureaktio, meijän luokkahan on nii läheinen, et jos yks itkee ni moni muuki itkee. En haluu et ysi loppuu, koska en kestä ilman mun omaa 3c:tä!
Mutta joo, musa oli hyvää, kunniaa veeralle siitä (ja mulle jee), ja meno ja meininki oli kokonaisuudessaan mahtaisa! Siiiiinä se, öitä!

6 kommenttia:

  1. mälliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii4. joulukuuta 2011 klo 1.49

    WEST SIDEEEEEEE, kuvat on muute iha sika hyvii. oon oottanu täs mont päivää et joku lisäilis ku halusin nähä niit ja yllätyin siitä että löysin itteni kans tuolta ! JEE

    VastaaPoista
  2. heei ois ollu kiva jos oisit laittanu viedooooo niist laulu esityksist? :c

    VastaaPoista
  3. jee mäki olin ihan onneissani ku nyt postasit täst! wuuhuu, mut joo tulee iha karsee ikävä meijän pikku 3ctä<3 ): we rock!

    VastaaPoista
  4. ano: joo mäki oisin halunnu videoo esityksist ja muutenki ku otettii helmin poikaystävän videokameral videoit mut en kerenny kysyy helmilt niitä ja ku mua hoputettii tekee tää postaus ;s mut katellaa jos saisin niit viel tungettuu johki postaukseeee (:

    -nina

    VastaaPoista
  5. hhhiii kiva postaus! ootte tosi nätteinä ♥

    VastaaPoista
  6. postailkaa useemmiii

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart