lauantai 14. tammikuuta 2012

anyway

 

Heyy! Täs mä vihdoin. Ja hiukset on blondi/pissa. Nooo ei voi mitii, koklaan laittaa hopeeshampoota viel tähä jos saisin ton keltasuuden helvettii. Mut iha jepa nää on c:
Ja hei sori ku ei olla postailtu mutku ei oo ollu mitii aihetta koska elämä on tylsää jee, mut 160 lukijaa ♥ Thanks buddies!
Nyt katon äitin ja sen siskon eli mun tädin ja kummitädin kaa bridesmaidsii. Oon kattonu sen ehkä 504546800 kertaa..mut se on ylihyvä! Äiti näyttää sen aina kaikille ja mä katon ain siin samal.

Ps. noi hiukset helmikuun lopussaaaa ♥ 

14 kommenttia:

  1. kertokaa tost ekast kuvast :D

    VastaaPoista
  2. millä värillä värjäsitte ? (:

    VastaaPoista
  3. vähänkö kivat noi blondit:D ootan innol et saan nähä siut pinkeil hiussil.

    VastaaPoista
  4. mitäköhän hopeashampoota veera mahtoi käyttää kun oli blondi ? :I

    VastaaPoista
  5. värjättiii shcwarzkopfin extreme blonding L1 ++ :DDD olipa vaikee nimi. ja ei oo kyl mitää mielikuvii et mitä hopeeshampoot käytin :s sori. se oli jottai tuolta kampaamosta!

    VastaaPoista
  6. uuu, blondit sopii sulle (: olen positiivisesti yllättyny vaik olin eka su blondauksee vastaa :D

    VastaaPoista
  7. VÄHÄ IHANAT <3333

    VastaaPoista
  8. hienot ! (: ja uijuiiii ootan innolla pinkkejä !
    ja onks sulla nuihi blondeihi uudet pidennykset vai värjäätkö vanhat vai laitatko ollenkaan? :D

    VastaaPoista
  9. mälli: kiitoksiii marleeeen ♥
    anot: kiitus! ja no yritettii värjää mun pidennyksii mut ei se oikee onnistunu niiini mie varmaa tilaan sitte.... rahanmenoa ei voi estää<3

    VastaaPoista
  10. iihanat hiukset ninal <33

    VastaaPoista
  11. mistä oot ostanut ton iihanan ison kaulauhuivin? :--)

    VastaaPoista
  12. ano: thnx c:
    mmmmmmmmmmmm: emmätiiiiä ku se on mun pikkusiskon ._.

    VastaaPoista
  13. miumiu noi hiukket:33

    VastaaPoista
  14. nina, blondit sopii sulle paremmin ku mikään muu väri!!1

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart