sunnuntai 15. tammikuuta 2012

ei oo hällä väliä, mitäs hänestä ku ei mullakaa oo väliä


Jou! Meil tänää oli pikavisiitti Jumbos med mama ja papa. Vingutin mun h&m lahjakorttia semisti (en ostanu mitää kiinnostavaa ni enpä nyt jaksanu kuvailla) ja k-kengästä tollaset töppöskengät tarttu hanskaan kii! Mun mielest tosi söpöt, vaikka näytänki ihan eräjormalta ku talsin noil tuol kahen metrin kinoksien keskellä. Ain ei voi voittaa! Hintaa oli oikeesti joku viiskymppiä, mut oliks siit sit 60% pois ni makso vaa....... en jaksa laskee. =DDd

Täl viikol oon vaa hengaillu. Oon tehny Helmille biisin mut turha vikistä, en julkase sitä tänne!!! Nolaisin itteni 6-0 kaikkie muide ees mun mahtavilla servauksilla ja räppitaidoilla, jote unohtakaa =D Ette ees haluais kuulla. Mietin kanssa että miksi helvetissä mä maksoin neljäkymppiä maalaustarvikkeista, kun en niilläkää mitää oo tehny. Muutenki tää inspiraatio kaiken suhtee o hiukkase hukassa.

4 kommenttia:

  1. ryyppäys on kivaa
    t:JOKUDOQU

    VastaaPoista
  2. mitä ne egel karkit o? :D

    VastaaPoista
  3. ano: no nii onki!!!

    ano: :DDDDDDD kai tää on läppä. "ostettii seittämät eurol karkkii " toisinsanoe

    VastaaPoista
  4. postailkaa enemmä :) täst teijä blogist on tullu tylsä :(

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart