maanantai 2. tammikuuta 2012

fuck off 2011

Joo siin mun alkuvuosi 2011 suunnillee. Muistan vaa et mun elämä oli hullunmyllyy, en tienny mistää mitää ja muutenki tosi down. Olin himmee emo, kunnes tajusin et hyi vittu miltä näytän! Jaaaa tutustuin paremmi Veeraan ja Hennaan :3 Taino tutustuin niihi periaattees edellisen syksyn mut paremmin tollon (onneks♥). Vietin mun iltapäivät mäkissä Elenin, Veeran, Nellin ja/tai Hennan kaa, koska ulkona oli kylmä ja meille en viel sillon halunnu mennä. Suurimmaks osaks etin itteeni, ja kokosin ajatuksia.

Keväällä olin edellee hirveen näköne, paitsi toi sinine otsis oli kyl kivsu :( Meil oli mm. pääsiäisbailut, joista ei sen enempää, vähä enemmän bailuja, graffitien edes ja junaraiteilla kuvailua, tivoli, jussarilla ja mäkis lagailua, ja syvällisten puhumista. Mä menetin mun pitkäaikasen yhen parhaista kavereista, josta ei voi syyttää ketään, eikä sille löydy järkevää syytä. (tost sai sellasen kuvan et se ois kuollu mut siis ei) Mut aikaa ei voi saada takasin.

Summeeer oli sikakivsu! Aika kulu martissa jostai tuntemattomasta syystä, mökillä Elenin kaa, keskustas lagaillessa, oikeestaa kaikkialla mis paisto aurinko ja pysty istumaan. Kävin riparin sääksi nelosella, ja oli superkivaa! Olin siel pääasisas Kaisan, Lillin ja Nellin kaa. Loppukesästä mun elämä alko korjaantuu nimeltä mainitsemattomasta syystä.

Sitten koitti joka vuotinen syksyangst mut onneks se kesti vaa vähän aikaa. Pääsin jopa eroon mustastaemoletistä ah ♥ en palaa ikinä! Ööm mä vietin loppuvuoden suureks osaks himassa mun superpienes huoneessa parhaillaan kuuden ihmisen kera. Mut ei se mitiii ku on hyvä seura ni ei se sillitsuolassa meininki haittaa! Koko vuosi on oikeestaa ollu harmitonta ja päämäärätöntä hengailua bailujen kera, ilman erityisempii kohokohtia. Käy se niinki! Nyt mie meen nuksuu ku eleni on jo puol unessa tossa, öitä ♥
ps. herra X on hauska!

2 kommenttia:

Tiny Finger Point Hand With Heart