keskiviikko 4. tammikuuta 2012

I HATE THIS TOWN, it's so washed up

Täl viikol mä oon vallottanu Riihimäkee Helmin kans (mopoautolla maailman ympäri tour 2012!!), käyny ostaa akryylivärit kuviksen lopputytötä varten, alottanut karkkilakon jota oon sivuuttanu jo parilla päivällä, saanut nauraa koulussa liikkuville idiooteille juoruille ja himoinnut uutta ja hyvälaatuisempaa kameraa. Oon kaipaillu pienessä mielessäni fisuobjektiivia ja nauranut jumpin-potkupuvuille (don't take it personally), leikkinyt huulikoruilla ja tajunnut, miten idiootilt näyttäisin snakebiteseilla. Sen lisäks oon nukkunut 4h yö-unia ja muuta mukavaa.

Yritin kans muokkailla tän blogin järkyttävää ulkoasutsydeemii, mut en osannu tehä muita hienouksia kun muuttaa tota hiirtä, vaikkei sekään näy kai kaikilla selaimilla. VOISIN VAIKKA LYÖDÄ VETOO et vasta nyt kun mainitsin niin seki noteerattiin!
Jotkut lukijat kaipaili näit joululahjoi, mut koen tarpeelliseks mainita vaan tärkeimmät! :-D
- Pidennykset TÄÄLTÄ!
- Kajarit, viiiiiihdoin! Merkki Pleomax, neverheard mut silti tosi käyvät popit.
- Leopardikuviolliset lapaset
- Skins 3 & 4
Muu oliki sit näit yöpaitoi, villasukkii ja lapasii, semmost perussettiä. KATKERA OON sain paljo vähemmä suklaat ku viimevuon!! :|

Mauto tour 2012 saa jatkoo varmaankin viikon lopulla (en meinaa viikonloppuu pässit!!) ku kohteena on Kellishoodz tai Lahti. Lahdelle Helmi ei kyl lämpee, liian pitkä matka tai sit vaan liian laiska kuski. On se ehanaa ku on tommone pikku pöristelijä, popit ja lämpö, eikä tarvii lampsia tuolla 5cm räntäloskalumivesimössössä. Ahhhh, kyllä kelpaa.

7 kommenttia:

  1. miten tommotteen erilaisen hiiren saa omaan blogiin (:?

    VastaaPoista
  2. miten tollasen kuvajutun saa tehtyy mis noi kuvat vaihtuu tollee niiku tos ekas?? :> en osaa tehä.... :<

    VastaaPoista
  3. ano: googleen cursors tms en muista :D:

    veronica: lataa vaik photoscape ja siel o sellai ohjelma (:

    VastaaPoista
  4. mun nainen ja sen mopoauto<33333333333333333333333333333

    VastaaPoista
  5. kyl sulle sneikit sopis! hei jos oot katkera ettet saanu tarpeeks suklaata nii mä voin ostaa sulle joululahjaks 200 kiloa sit heti ku nähään ja oot tyytyväinen ok? ps. onnea karkkilakkoon ♥

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart