maanantai 30. tammikuuta 2012

positiivisuutta kerrakseen!

Fiilikseni ku Marika huomaa et mul on sen ihkuhuppari pääl. =| jäiks. 
Oonks ikin sanonu et vihaan kouluu? Joo oon, mut nyt oikeesti. Ruotsii, äikkää, matikkaa, sitä sun tätä joka suunnast. Tee sitä tee tätä, ota kokeest tää numero niin saat tän ja tän todistuksee. Joo osta maalausvälineet, harjottele nii ehkä pääset kuva-artesaani linjalle. Nii, ehkä. Käytä silti siihen vitusti aikaa. Treenaa kitaransoittoo niin pääset ehkä Jäken musiikkilinjalle. Ehkä. HARJOTUSHA TEKEE MESTARIN, terveisin äiti.
Kovin tykkäisin olla viel seiskalla, sais riehuu sydämen kyllyydestä ja tehdä kaikkia typeryyksiä, ilman et se oikee vaikuttaa mihkään. Mut tää on tää ysiluokka, enkä mä ees oikeestaa tiä mihin mä haen tai miks. Samanlaisii ongelmiiiiiii?

Tämän keskisormen omistan mm. huonolle koulumenestykselle, -15 asteen pakkasille, välimatkoille, ruotsinkielelle, äidinkielen kirjallisuuspaskalle (toisinsanoen tehtävänivaskalle jossa on valehtelematta 100 tehtävää, palautuspäivä ensvko alku. JA ARVATKAA KUKA EI OO EES PUOLESSA VÄLISSÄ), rahattomuudelle ja myös kaikkien lukijoiden samankaltaisille ongelmille. Nostan tätä kansainvälistä käsimerkkiä myös itselleni, koska mulle on näköjään äärettömän hankalaa pitää kameraa mukana nykyään. Oikeesti tulkaa joku ja herättäkää mut tästä mun asennevammasta!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Ja hei tydyt (ja pojat kans): muistakaa, koskaan ei voi olla liikaa huutomerkkejä.
...... mut toisaalt ku miettii, ni mul on aina mun kaverit joide kaa voin hassutella päiväst toisee. Niiden kans mä voin nauraa tälläsille tyhmille ja turhille jutuille, tehä kaikkee sekopäist kouluajan ulkopuolel (ihanku sitä ei muka tapahtuis tarpeeks jo kouluaikanaki......), fundeeraa elämän tarkotusta ja haistattaa koko muulle maailmalle. Voin huoletta sanoo että oon tehny läksyt ja painua pihalle, tai lintsata teoriasta et pääsen kavereide kans värjäilee hiuksii. Mä voin huoletta kävellä niiden jääkaapille jos koulus on pahaa ruokaa, eikä ne sano mitää. ♥ Jep, siitä ne oikeet ystävät tunnistaa!

18 kommenttia:

  1. Maalasitko meiän kuvaa? :DD - Tara

    VastaaPoista
  2. Mä voin huoletta kävellä niiden jääkaapille jos koulus on pahaa ruokaa, eikä ne sano mitää. ♥ Jep, siitä ne oikeet ystävät tunnistaa!

    miks naurahdin :--D

    VastaaPoista
  3. toi vika kuva ninast :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VastaaPoista
  4. täällä oli tänä aamuna -34.2 elikkäs ei se 15 astetta niiin paljon ole !!

    VastaaPoista
  5. Joo samanlaisii ongelmii vaik päässy ysilt jo kaks vuotta sit D:

    VastaaPoista
  6. ihana toi vika kuva :3

    VastaaPoista
  7. Kivat sulle, meillä on 32 asetta pakkasta, että äläpä valita. ;D Ysiluokka on perseestä... liikaa tekemistä ja sillee.

    VastaaPoista
  8. asiallist tekstii ja oot muutenki hyvä ja sujuva kirjottaja!

    VastaaPoista
  9. veera muista; " mitä jossei taidot riii-tä mikä on kun ei onnistuuu .. pom pom podompompom mä soiton kuuu-len " XDD

    VastaaPoista
  10. Tääl on -30 astetta joten...... :DDd

    VastaaPoista
  11. Jäken lukion musalinjalle on helppo päästä vaikka ois ihan sukka.
    Musaopisto + musaluokka pohjalla on jo tosi vahvoilla, ainaki sillon ku ite hain. Mut joo ainiiin joku urpo sano, et ne pääsyperusteet tais vaihtuu, ups.

    VastaaPoista
  12. lisään tohl listaa et voisit muaki muistaa joskus t random tiuski666

    VastaaPoista
  13. MOI TYTÖT!!!!!! terveisin eräs teidän takana siis atk-tunnil ._.

    VastaaPoista
  14. hei veera turpa kii tänäänki tääl oli -32 YLI PUOLET ENEMMÄN KU SIELLÄ SAATANA

    VastaaPoista
  15. hahhaa nauran teil kaikil jotka kärsii paukkupakkasist <3 :DD hehee

    tara: eiku maalailin hayley williamsii mut toi kuva nyt vaa sattu toho XD

    ja muutenki kiitti kommenteista <:

    VastaaPoista
  16. siis itketsä ku siel on -15 pakkasta :DDDDDDDDDDDDDddddd ei vittu

    VastaaPoista
  17. ei oo nii tosi että valitat siit et on vittu -15 !! :DDd meil on sentäs -35 parhaillaa . D:DD

    VastaaPoista
  18. rakas, koitan sanoo tän nyt kiltisti...
    VITTU SAATANA MUN PAITA JO TAKASIN KIITOS.
    eihän siitä oo ku taas viikko ku sun piti se palauttaa, mä niin arvasin tän taas.
    ja mul on sisäl 15-16 astetta surkeimmillaan, vittu kyllä!!

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart