sunnuntai 12. helmikuuta 2012

no mä en tiedä, ehkä kaikki on turhan tavallista


Koulustressi ohi, ihmissuhdestressi ohi ainaki sillai 80%, musiikkiopistostressi ohi, jote eiköhä täs nyt oo taas vähä aikaa postailla! Tää oli oikeesti ehkä paras viikonloppu ikinä. :-) Oon saanu vaik mitä aikaseks vaik oikeesti en oo tehny mitää (ylpee ruotsinkokeen läpipääsijä!), mut emmätiä elämä on nyt niinku juuriki sellane ku haluisin sen olevan! :| Emmä tiä. Oon sanaton vaa siit ku mun elämä on nyt lähellä täydellisyyttä. Mun viikonloppuun sisälty pari leffaa, mahtavista mahtavin seura, ilonkyyneleitä, kaikkee söpöilyy ja tälläst.
Oon kovin tykästyny Pariisin Kevääseen taas. Täst tulee niin mielee alkukesä ja juhannus et huhhu, mä vaan ootan kesää niin kovin paljon. Mua vähä ressaa kyl se enskesän kielimatka, et mitä kaikkee tuun missaa ku oon Briteis... :| Oikee asenne, tiiän. Ei vaa, kyl mä tota kielimatkaaki ootan nii et alkaa hymyilyttää ajatuski. Se tunne ku mä kuulen brittiaksenttii liven, juon teetä oikeesti aamupalal ja pääsen Lontoosee! 

Tää oli tälläi "I'M STILL ALIVE!!" postaus, jote kiireine ilta vie nyt osuutensa tän teksin laadust myäskiii. Tulevaisuudelta voitte oottaa taas uutta videopostausta (se sit tulee pelkästää mul, tai no who knows jos Nina tulee trollailee kans mut :O näil mennää) mut minkälaist haluutte? Sitä et selitetää omaa shaibaa vai haluuttekste et selitetään jostai ihan asiajutust? Hm antaa kuuluuu!

4 kommenttia:

  1. ASDASFADYAHDGAD sulla on ehanat hiukset.♥

    mulle ainaski kelpaa et voit videolla selitellä omias. ei sen tartte olla mitää kunnollist asiaa. :---)

    VastaaPoista
  2. harvinaisen paska nuttura sul. etkö parempaa osaa tehä? :D:DDDdd

    ps. sul on muutenki hirveen pilaantuneet hiukset (..näyttää ihan joltai ihme suoristusraudan jäljilt) hyi ja laihduttaisit vähä vitsin läski sotamursu

    VastaaPoista
  3. brainwasherr: thanks :3 <3 ja juu kiitti ehdotuksest!

    ano: harvinaisen laadukasta paskaa heität siel :dd:d etkö parempaa pysty? ja btw toi nuttura ei oo mun tekemä XD idiootti. enkä mä oo miellyttäjätyyppii, sori :33

    VastaaPoista
  4. oihoihoih lontooseen mä oon niin rakastunu siihen kaupunkiin ♥

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart