keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

mä oon pieni lapsi tavoittelemas taivaalt kuuta, en voi sitä saada mut en haluu mitään muuta

   
   
   
Jouuu ei mulla oikee mitii muuta oo ku että KEVÄT TULEE ♥ whihi jee ootan sitä ku voi vaa chillisti olla hupparil eikä tartte pakkautuu eskimoasuihi enää pitkää aikaa! Oon oikeestaa viimeaikoin vaa katellu Joannankaa Tru Callingii joka on muute sikahyvä sarja! Mul on siit tuotantokausi, mut se ei oo koskaa tullu suomes telkkarista. Ja sori ku ei olla postailtu mut molemmat on ollu sillee et 'joo mä postaan tänää' mut ei sit olla saatukka aikaseks.. 



Ja juu sellane liikkatunti tänää.. ai nou, oon vähän retardi :(

3 kommenttia:

  1. aika söpöö :333 hajos noille videoille aika pahasti XD kerrotko että mitä vittua te säädätte?

    VastaaPoista
  2. toi vika video c;; xd <3

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart