perjantai 30. maaliskuuta 2012

miks mun pää näyttää levinneeltä

Lintupaitatoppitsydeemi ONLY 17e
Converset -20% Trendikenkä 50e
Joo siiiiis Hyvinkään uus kauppakeskus Willa aukas siis ovensa eilen. Aika sokkelo koko paikka, sanoisko. :-D ! Ehkä mä kuitenkin opin (tuonkin) rakennuksen pohjapiirroksen ulkoa ennen kaikkea. Tää oli tällänen supernopee päivitys, koska nyt on älykiire musikaali-esitykseen! Illalla postailen kuvii meidän luokan ja HVNK yhteiskoulun lukion musikaaliproggiksesta, kiinnosti teit tai ei. C: Hyvää viikonloppuu, mä yritän sinnitellä vielä tänään ja huomenna esitysten parissa!

Pst... kuka huomaa jotain uutta mun hiuksissa? :-D Kuvat saattaa hämää, mut nykyään oon siis brown forever (vaikka salaa ikävöin mun kirkkaanpunasii jo :C).

5 kommenttia:

  1. hejj ihanat hiukset! millo te muute teette sen top listan niist blogeist ?? :DD

    VastaaPoista
  2. wow mikä toppi, haluan!! tukkakin on ihana :---)

    VastaaPoista
  3. tehkää kysymyspostaus (: !
    Miks sä värjäsit punaset pois ):

    VastaaPoista
  4. millon teet sen videopostaukseeeeen???????

    VastaaPoista
  5. näin sut ja ninan sillo torstaina spiritstores willassa :))

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart