torstai 15. maaliskuuta 2012

sahalaitaisia suudelmia muka ilman taka-ajatuksia, niinkuin veitset siinä kädessä jolla yleensä kätellään

I'm aliveeeeee! Sori puput mut mä oon pitäny vähä taukoo täst postailust. Hyvii syit siihe ei löydy, jote ehken ala ees sebaa mitää omaa tähän. :-D Mun kamera on Ninan mutsil enkä jaksa hakee sitä sielt (vaikka esim. viikonlopusta ois saanu maailman PARHAIMPIA kuvia!) vaik matkaa ois himast sellane.... alle kilometri? On se raskasta se hyötyliikunta, antakaa mun ampua joku. Myönnän, oon vähä flekmaattine.

Tänää vihdoinn sain postitettuu mun Jäken yhteishakujutut (ei toki ollu viimene lähetyspäivä :|) ja nyt vaa ootellaan haastatteluu ja testii. Hirvee paniikki jos en pääsekkää sinne musiikkilinjalle, oikeesti fuck the world jos joudun oikeesti tyytyy Riksun lukioon. HALUUN JÄKEEN, ei mul oo muuta vaihtoehtoo. Onneks tää yhteishakujuttu on nyt ohi, tarvii enää keskittyy pelkästään opiskeluu.... vaik mä mihkää keskity vaikka pitäis. :| Hyi minua. </3

Ehkä mä jaksan ryhdistäytyy ja haen Ninalt sen kameran huomenna... jos. OKEI, nyt Veppe reipastuu, kevät on jo Hyvinkään pimeimmissäkin koloissa ja pihalla saa ihaaania valosia kuvia. Kyllä tää positiivinen ajattelutapa tästä vielä luonnistuu, uskokaa mua veljet!

14 kommenttia:

  1. Se kirjoitetaan flegmaattinen eikä noin miten kirjotit ((;;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitääkö siitäki pilkkuu nussia :DD

      Poista
    2. lol, heti kun joku sanoo jotain vähänkin kriittisempää kuin pelkkää kehua, niin tietty pitää heti alkaa ragee. anonyymi vain _huomautti_, että sitä ei kirjoiteta noin, eikä nähdäkseni mitenkää vittuiluna sitä sanonut... :D

      Poista
    3. en mä ottanu tota viikonloppuna kyllä ! :p että mun puolesta no problem

      Poista
    4. .....viikonloppuna. tarkotin kyllä vittuiluna:D:D:D

      Poista
    5. viikonloppuna XDDDDDDD ei vittu. päivän naurut :D viikonloput mielessä ;)

      Poista
    6. en tarkoittanut, että sinä veera sen vittuiluna oisit ottanu, vaan toi "tiiu" alotti heti ragee pilkun nussimisest, vaik asiasta vaa huomautettiin. :D

      Poista
  2. aaa kivaa ku postasit ja olet oikein söpö ♥ ja pidän peukkuja pystyssä täällä MUUTAMAN kilometrin päässä, että pääset sinne jäkeen!!

    VastaaPoista
  3. aivan ihana blogi sulla kaunokainen :) tykkään kans kamalasti sun tyylistä ;D

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. uuuuu XD uus ulkoasu :) täää on kyl parempi ;)

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart