lauantai 14. huhtikuuta 2012

all i know is that i don't know

Morooo! Pääsiäine meni mun osalta vähä partyilemises ja turhanpäiväses lagailus..okei nii se menee yleensäkki. Mitää erikoist ei tapahu, PAITSI joku oli tehny must gosuu mallin ja siel oli mun kuvii ja tietoi ja kaikkee .. noo otan sen kohteliaisuutena :D Lisäks must on kavereita.netissäki feikkei ja sillee. 

Haluun ulkomaille! Oikeesti ois unelma lähtee hyväl kaveriporukal ja äitin kaa johki lämpöseeee ♥ Tai ees laivalle.. Okei äiti on jo luvannu lähtee meijän kaa laivalle mut se on vähä jääny. Ja kesäki ois jees. 
Eile olin Elenil yötä ja se nolas mut niitten porukoille totaalisesti...En ikinä anna tätä sille anteeks ja keksin kyl koston jotenki! Tossa se ny mun vieres istuu kiltisti, eiku pahasti. Ja kuunnellaa ass biisiä joka on aika mun, Elenin ja Veeran inside biisi .... Veera (;(; 

  
 
 
 
 
Ja en tiiä miks nää postaukset osuu ain mulle mis on jotai mistä tiiän et anonyymit pillastuu mut haters gonna hate! (:(:(:(:: Älkää vihatko mua en oo ainoo "wnb pahis" (teijän sanoja lainaten) tässä possessa!



Veeralle terkkui näitten biisien kera meiltä ♥

34 kommenttia:

  1. jos sua noin vituttaa kaikki anonyymien kommentit tupakoinnistas nii älä kirjota siitä kokoajan tänne blogiis.
    jos et tosissaa välittäis niistä kommenteista nii et kokoajan kirjottais tänne et "haters gonna hate älkää vihatko mua jeejee poltan tupakkaa" .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D:D:D::DD:D nii oon nii nolo anteex ;sssssssss

      Poista
    2. koska oon sanonu et oot nolo? :)

      Poista
  2. oot liia nättyli :(♥

    VastaaPoista
  3. VIIMENE KUVA!!!!!!!!!!!!! IHANA SINÄ OLET ♥♥♥♥



    t. salainen ihailija ;);))

    VastaaPoista
  4. ai että mua naurattaa noi anonyymien kommentit, ei taida olla omaa elämää kun pitää käydä tääl räyhäämässä joka kerta kaikista, minkä helvetin takia edes luet tätä blogia jos se noin kerrassaan vituttaa! mustasukkaset ihmiset...hohhoijaa....kyllä käy sulla elämä rankaks tulevaisuudessa :) Hankkisit oman elämän ni ei tarttis muiden elämää moralisoida ja tuomita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii i : DD mut eipä noi mua kauheesti haittaa ;D ne täyttää vaa tän kommentti jutun turhalla shaiballa :D

      Poista
    2. ai ei haittaa vai? näyttää haittavan koska kokoajan kirjotat siitä tänne.

      Poista
    3. kui naurettavaa valittaa jostai tupakoimisesta? Nina ja muut varmaa tietää mitä siit tulee. Ei ooo muide elämäst pois? :D:D:D

      Poista
  5. Awwww... Noel on päässyt internetiin <3 :DDDDD

    VastaaPoista
  6. toi viimene kuva on just kiva ! :D
    ihanat noi hiukses♥

    VastaaPoista
  7. mite se nolas sut? XDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en kerro julkisesti koska noloo XD

      Poista
    2. kerro ees mihi se liittyy :D voin miettii ja arvailla tarkemmi yksi :P

      Poista
  8. just cool toi viimene kuva !! ps me likey your hair

    VastaaPoista
  9. kristiinahuovinennn15. huhtikuuta 2012 klo 0.56

    ihanat hiukset sul ninaa :3 ♥ ja toi viimene kuva (Y) aaah rakkaus sun hiuksiis :C haluun ne!! Onneks omistan sakset >:3 mut ihanaaaaaaaa <33

    VastaaPoista
  10. Toi viimene kuva on iha helevetin kommee :)

    VastaaPoista
  11. Sanoisin kanssa, että jos noita anojen vittuilukommentteja tulee jokasee merkintää, jossa sattuu näkymään rööki tai olutpullo, eikä jaksais vastailla, ni kantsis varmaa miettiä, että laittaako niitä tänne ollenkaan. Koska AINA on joku, joka siitä tulee vinkumaan. :D Tai sitten laitatte asetuksista sillai, ettei anot voi kommentoida jos ei muuta sanottavaa ole. Ihan vaan, ettei tuu montaa turhaa kommenttia "ootte niin noloiiiii ;))))", vaikka olettekin monta kertaa maininnut, että evvk.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niiih mut ollaa kato tähä mennes julkastu jokaine kommentti mitä on tullu :D mut mitä pienistä! (;

      Poista
  12. Aaa nina ihanat noi sun hiukset :3 ja toi viimen kuva (:

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart