tiistai 3. huhtikuuta 2012

i don't really give a F, man


Yhyy helvetin takatalvi. Just ku kaupois on kaikkii ihania kesä- ja kevätkledjui ni tottakaaaee nää pakkaset taas pamahtaa. ♥ Melkee jo unohdin et Suomen ilmasto tosiaa on vähän omanlaisensa. :-| Täällä mä kotona vaa hengaan Hoodie Allenin seuras (kannattaa kuunnella toi biisi se on oikeesti loistava!) ja suunnittelen jos sitä lukis tohon enkunkokeesee. Jaksovaihdokset on ihan perseestä just tän takii et tulee kaikki kokeet kerral. Okei ehkä alan vast sit itkee näist kokeide määristä kun ja jos oon lukiossa. Okei, jos on hyvä. ;-D
   Huahh tätä mä oonki sit tehny viimepäivät:-D Kuumottaa vähä ku siis teen meijän luokalle biisin ja esitän sen sit päättärein sillai koulul, dammnn! Onneks Ninpe auttaa mua nois sanois ku oon aika surkee kirjottaa englanniks :-|

Pointless....... tylsistymisen tason huomaa etenkin mun loputtomista gifien määrästä mitä koneelta löytyy. :--| OMANAAMA ON AITO RAKKAUS♥
Ja ei vituta. Mun hiukset on haalistunu ehkä ++192020 astetta ♥?? Nyt oon vaiheil et ostanko ruskeeta colourmaskia vai vedänkö tähän nyt vaan ihan TUMMANRUSKEEN päälle vai mitmitmit. Emmätiä, kauhee kriisinpoikanen taas päällä. :-(

Ja heeeiii! Lisäilin noita musikaalikuvia lisää tohon Ninan postauksee, klikkaamal TÄTÄÄÄÄ pääset tsekkaa myös noit uusii kuvia! :-3 Nyt lähen koirulin kanssa lenkille tonne auringonpaisteesee. Aika söpö ilma oikeesti!

14 kommenttia:

  1. Oot niin älyttömän nätti ja söpö c:!

    VastaaPoista
  2. luulin et värjäsit liilaks, näytti siin postaukses liilat. Sopis sulle sellain tumman liila! :---) tai sellain milt se niis kuvis näyttää :D luumu vai mikä emt

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii ne oliki lilaruskeet aluks mut nyt nää o ... tälläset tyhmät :(

      Poista
  3. veeeeera ootsä tehny jotai sun kulmilles ku näytät jotenki erilt??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo tehny niille mitää :o

      Poista
    2. mut tos gifis oot jotenki erinäköneXD ihana kumminki ei siin!!

      Poista
  4. awwww veera sä oot niin jumalaine tytsy eikä <3333333333333333333 siis oikeesti ja mite ninaki on niin ihana siis !!1111 mul oli siis samanväriset hiukset ku sul veera , mut sit niinku nina värjäs nii oli sit pakko munki värjää hei pinkix !!!11 ja mul on toi lävistys ton ylänhuulen yllä mikä olikaa , ja hei sattu aika paljo ku kävin ottaa sen mut siis oli pakko ku sulki on veera !! mut tota mikä ninal o nii semmosta en kyllä ota ku äiti sais pikku raivarit tai jotai . mut siis ootte niin ihania , hei mä oon teijän ykköslukija ja hei veera pistä takas punasex tucca toi on aivan karsee toi väri !! ihanku jostai kivikaudelt mut hei ihanaaa <33333333333333333333333 1

    VastaaPoista
  5. millä toi yläbanner on tehtyy ? tai siis mil ohjelmalla ???!! kiitti

    VastaaPoista
  6. Hei onks teillä kummallakaan pidennyksiä? jos on, niin mistä ootte ne ostanut? ja onko hyvän laatuisia yms.? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. me ollaan molemmat tilattu rapunzelista ja on tosi hyvälaatusii! ne siis tilataa ruotsista ja maksaa jonku 100e mut tosi hyvät ja laadukkaat c: suosittelen!

      Poista

Tiny Finger Point Hand With Heart