lauantai 7. huhtikuuta 2012

it must be the chemistry, between you and i

Viimepäivät ja pääsiäinen. Tuntuu että tää viikko olis kestänyt ikuisuuden. On tuntunut niin ihmeen vapaalta, kun ei tarvitse juosta enää jokapaikkaan ja suunnitella aikatauluja, toisin kun musikaalin aikana. Njaa, emmä valita. :-) On ihana herätä siihen että iskä ja äiti höpöttää keittiössä jotain, ja voit suunnitella päivän menot miten haluut. Eikä niiitä aina ees tarvitse suunnitella.
Itseasiassa, kaikki menee tällä hetkellä tosi hyvin! Itkin elämäni ekaa (tai ehkä toista.. kolmatta?) kertaa onnesta yks päivä, eli eikö sekin kerro jo aika paljon siitä miten mulla menee. :-3 On hassua miten asiat voi muuttua niin paljon vuodessa. Hassua on myös se, miten paljon lyhyessä ajassa voi tapahtuu. Tyyliin huomaamatta.
Harvoin muistaa olla kiitollinen kaikesta mitä on. Tai mä en ainakaan muista. Mulla sentään on ihana perhe, parhaimmat ystävät mitä voi olla, ihmissuhdeasiat kunnossa, mä saan ruokaa ja vaatteita. Saan (loppujenlopuksi) asua hyvinvointivaltiossa, vaikka tää välillä näyttääkin muulta. Mulla menee kaikki hyvin, tai ehkä vaan paremmin kun hyvin. Emmätiiä!
Oon miettiny kans mun tulevaisuutta ja unelmia tässä aika paljon. Mä en tarvitse hienoa autoa ja taloa, en arvostettua työtä enkä mitään muutakaan loistokasta. Haluun vaan Britanniaan asumaan, johonkin pieneen kopperoon. En mä kaipaa mitään suurta, mä tarvitsen musiikin ja kitaran, englannin, läheiset ja sen olon, että voin sanoo olevani onnellinen. :-)
Ja oon myös huomannut, että ajatukset vaikuttaa hyvin vahvasti tuleviin tapahtumiin. Kun itse jaksaa näyttää enemmän hymynaamaa, huomaa sen myös muut ja... jotain. En mä tiedä, mutta hymyily tepsii tälläsinä päivinä kun kaikki ihan kitkusina odottaa kevättä! Suosittelen, siinä yllättyy itsekkin. Onhan se maailma muutenkin yllätyksiä pullollaan.

22 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. millo oot mun kans random nekru :(

    VastaaPoista
  3. voooi (: mul on ihan samanlainen fiilis. must tuntuu et toi kevään tulo ja aurinko, valo kans piristää ihanasti. mä hymyilen ensimmäiseks ku nousen sängyst ylös aamulla, hymyilen ku meen kouluu, hymyilen koulus ja sitku meen nukkuu mul on sellane kiva tyytyväisyyden hymy. en oo koskaa aikasemmi itkeny onnesta, mut viime viikol eitkin sit iha kunnolla onnen takia. kaikki on nii täydellist en haluu, et tää sortuu tähän.
    http://www.youtube.com/watch?v=asiv-LfNPek <- tää biisi kertoo kans ihanasti kevään tulost :'3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voiii ihana kuulla C: ollaan siis ainaki lähes samas jamas! ja toi biisi on ihana <3

      Poista
  4. mikä ninan tukassa on :( näyttääkö ne noin likasilta vai onko oikeesti..

    VastaaPoista
  5. toi teksti on ihanasti kirjoitettu ja oot tommone nättimys äää alemmuuskompleksit ;___; ♥ JA MÄ HALUUN KANS BRITTEIHIN !

    VastaaPoista
  6. hyvä ! popsi vaan donitseja niin lihoot paljon enemmä ::::::DDDDDddddd kannattais vähentää noita donitseja koska.. sä oot ny vähän tommonen...miten ny sanois.. läski .. :ss

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ......... :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd huutonaurua. "miten ny sanois.. läski .. :sssss" XDDD voi ei, mun pyöreyteni ei varmaan hirveesti vaikuta sun elämääs, ja jos näin on nii elämäs on aika laadukas :D:D::D vittu teijän kanssa oikeesti XD

      Poista
  7. oottekste (nina ja sä) niinku kämppiksiä vai hä :oo asuttekste niinku eritalois vai oottekste siskoksii vai mtitäähähä??+++

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D:D: me ollaa iha kavereita vaa mut meijän koti vähänku veeran toine koti koska siel meijät löytää useimmite :D mutnii ei kämppiksii eikä siskoksii (: -nina

      Poista
  8. veera olet ihana nainen ♥ ja tosi kivaa ku sul menee hyvin ja aika pian nähdään, ainaki toivottavasti!

    VastaaPoista
  9. XD vähä hävettää kysyy, mut nina käyks gosus?
    ku siel pyörii joku tyty joka esiintyy sun kuvil ni mietin vaa, et ootko se sinä vai joku muu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no mitä helvettii oon kyl kirjautunu sinne mut oon käyny siel tyylii kaks vuotta sitte tms :D linkkaa se mis on mun kuvii >8[

      Poista
    2. Nii mäki katoin et kuka hemmetti :cc sairastaa!!! oota linkkaan; http://fi.gosupermodel.com/community/forum_thread.jsp?id=3508334#page9

      muute ootte iha sairaan nättei ja tätäteijän blogii on ihana lukee (; ♥

      Poista
    3. MITÄ VITTUA:D::D:D: joo ei oo kyllä ninan toi gosutyyppi ei satan:D:D

      Poista
    4. varmaa ne kans mainosteli teijä blogii XDDDDDDDDD saattepaha lukioit :D

      Poista
  10. http://fi.gosupermodel.com/profiles/?id=2224513


    no tosta voit ite tutkailla asiaa :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDDDDDDDDDDDDDDDDD ei vittu mä hajoon. Miks muute tos yhes kommentis lukee '' ninahuttunee '' siis et joku ninahuttunee ois kirjottanu sen o.o ?

      Poista
    2. mitä helvettiä :D:D:D:D:D:D: ninalla on näköjää faneja XDD ei helvetti :DDD !! kuolen nauruu <3 mut kiitti hei nyt ainaki tiedetää miks GOSUPERMODELISTA_ on tullu nii paljo klikkauksii meijä blogii ;D

      Poista

Tiny Finger Point Hand With Heart