sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

well don't you know that its a fool who plays it cool, by making his world a little colder

Oltiin Hennan kans vahtii pikkusii tuol tivolis! Ensiks mua ällötti se tekopirteys ja onnellisuus mitä tuol oli, mut kyl se sit siit oikeeks hymyks muuttu. Oli hauska nauraa mun pikkusystän ja sen parhaan kamun ilmeille ku ne meni kaikis "hulluis" laitteissa. :--D Aurinko paisto IHANASTI tuol, ja mun nahkatakki oikee hohkas kuumuutta! Kyllä kelpas!
Ainii, ja miten yks ranneke johki pienee tivolii voi maksaa melkee 30e ?!?! :| Hullu maailma.
Ja alkuillast fiilistelin Joannan ja Ninpen kaa kevättä. >:--D Mun naamaa ei vilahda hirveesti näis kuvis koska näytin uitetulta koiralta. Me adores ♥ Suunniteltii kaikkee siistee enskesäks ja kelailtiin viime kesälomaa..... niiiiiin huippu! Ens kesästä tulee kyllä vielä paljon paljon paljon parempi, mä lupaan sen itelleni. Ja apuapapua Brigtonin kielimatka vaan lähestyy päivä päivältä! En tosiaan voi uskoo että pääsen Englantii. Yksin. Tai tavallaa yksin. MUT SILTI SO FUCKING BRILLIANT ! :-3

Aini ja ps.

(Vaiks tää oikeesti onki jo varmaa kuukauden vanha juttu :|)

10 kommenttia:

  1. kivoja nää kuvat. :D
    onnee parisuhtee johdosta ! :--)

    VastaaPoista
  2. Hei ihana otsikko ! Beatles <3 ;> ja onnee!

    VastaaPoista
  3. hii kiitti C: ja jep beatles on loistavaaa!

    VastaaPoista
  4. huoh se tivoli oli 50m meijä kämpält etkä soittanu mulle oon katkera :|

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mul ei oikeesti ollu HARMAINTA AAVISTUSTAKAA mis me ollaa XDDD ehkä that's why mut nyt ainaki tiiä et se oli teije lähel !

      Poista
  5. missä te ootte nois vikois kuvis?

    VastaaPoista
  6. nina........... sun hiukset on jotai nii taivaallista mut toisinaan sä oot kyl tosi karu. esim näis kuvis. sori vaaa ja veera onnee!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ja ai miks oon karu? :c

      Poista
    2. nina on söpö t veppe ! ja kiitod C;

      Poista

Tiny Finger Point Hand With Heart