keskiviikko 2. toukokuuta 2012

listen to me, stop making me see, what i've been waiting for

Joooo oli kyllä loisto vappu! Hyvää seuraa ja joka paikas vaelteluu. Mä ja Eleni oltii koulus jäbiä mut onnistun aina ku yritän jotai tollasta ni näyttää lesbolta, nojaa. Loppuillast/yöstä vaellettii Hennan ja Eleninkaa marttii (puoliks eksyttii) ja nähtii Katjuu pitkäst aikaaa :3 Sitte tarvottii meille yöks ja mul oli hirvee yö.. Ja tiistain meijän piti Veerankaa ottaa se kysymysvideopostaus mut jotenki se ei vaan onnistunu/ei jaksanukkaa. SORISORIII kylse tänne viel vähän ajan pääst ilmestyy! 

Äiti varotteli et ku meen perjantain isille ni sielt päästä saattaa tulla kommenttia koulunkäynnistä.. Minkä mä sille voin jos en osaaaa..Okei voisin jos jaksaisin mut en jaksa ees vaivautuu, koska luulisin et kympille mä kuitenki joudun. Heh, no ens vuonna uudet kujeet, enne sitä mä chillaan nii kaua ku kerkeen! Kyllähän se vähän kyrsii ku kaikki menee johki hienoihi paikkoihi minne ne on ite halunnukki ja mä meen kympille retadeilee, nooo mut se on mulle luontasta ainaki.

 

6 kommenttia:

  1. ihana toi ninan farkkuhaalari homma :3 mist se o?

    VastaaPoista
  2. mist noi kuvat on otettu mis näkyy joku vanha rakennus ja jotai tavaravaunui?

    VastaaPoista
  3. nina sul on ihanan ohuet jalat!! ja sun tucca oiiiii

    VastaaPoista
  4. miks rakastuin tähän blogiin?

    tsekatkaa
    http://velsku.blogspot.com/

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart