torstai 10. toukokuuta 2012

miksen vois vaan mennä nukkumaan, ei kukaan voi auttaa tätä tyhjää ja hukkuvaa



Mulla on ihan järkyttävä siitepölyallergia! Mun silmii kutittaa nii paljo et voisin repii ne irti, ne on ihan punaset ja kipeet ja mun kurkkuu kutittaa, nenä vuotaa ja henkee ahdistaa. Tää kevät on kuulemma pahin siitepöly kevät 20 vuoteen. Mun sisällä pulppuaa raivo kaikkee ja kaikkia kohtaan, joitai enemmän ja joitai vähemmän. Mua vituttaa ihan suunnattomasti pienet jutut ja saatan alkaa itkee pienemmistäki pienemmistä jutuista. Voisin huutaa kaikille ja mun tekis mieli järjestää kunno raivokohtaus jossai julkisella paikalla. Voisin hakkaa jonku tuhansiks palasiks ja huutaa nii kovaa sellasii asioita, et mut vietäs hullujenhuoneelle. Mikä mua vaivaa? Okei tiiän mikä ja ketkä ja miks ja kaiken mikä mua vaivaa, mut aaaaaaaaa.



Mä huomasin tänää, et meen joka päivä kello 17.15 bussilla kotii, kuuntelen bussimatkal samaa musaa, kelaan iha helvetisti kaikkee siin matkal ja kattelen ihmisii. Joka päivä samaa aikaa, sinne bussii tulee samalle penkille sama bussikuljettaja jonka vuoro just päätty, se jää pois sen saman apteekin kohalla ja menee sinne. Hautausmaan kohalla mun silmii osuu aina samat hautakivet, ja aina sen hautausmaan vieressä kävelee tosi vanha pariskunta, jotka kävelee käsikynkkää. Siel bussissa on aina samanverran ihmisii, ja isi soittaa aina samaan aikaa mulle et tarviinko kyytiä, vaik oon bussissa. Sitte tuun kotii, ja otan kitaran ja koneen mun sängylle ja alan rämpyttelee. Aina samoihin aikoihi huomaan et mua ahistaa ihan sikana ja joudun ottaa kaulahuivin ja hupparin pois, ja se aika oli muute just nyt. Sitte mä tajuun et mul on kokeet, mut en jaksa lukee ja jään dataa. Meil on aina samaa aikaa ruoka, meen samaa aikaa suihkuu, ja meen samaa aikaa nukkuu.. Millo täst tuli näin tylsää? Olispa jo kesä.



Mun loppupäivän pelasti semmone hirveen näköne spuge. Sil oli likaset ja vanhat vaatteet, se oli pelottavan näköne ja se kyyläs. Se haisi ja toivoin et se ei istu mun vieree siihe penkille, mis odotin bussii. Sit se istu siihe viereiselle penkille ja välil vilkuili mua, ja olin just sillee 'mitä vittuu -.-'. Mut sitte se nous siit, tuli siihe mun etee ja ojens sen askin mun etee ja kysy et haluunks tupakan. Sil oli semmone oikee kunnon luttana katse ja sen silmist oikee paisto kui kiltti se on. Otin sitte tupakan siltä ja se viel kysy et mul on varmasti sitte tultaki. En kestä se oli ihana :3 Hymyilin viel ikuisuuden sen jälkee, enkä sen takii et sain tupakan, vaa ku se näytti nii kauheelta mut se oliki tommone herttane ja luttana!



Ainii tein instagramin, mut löytää sieltä nimellä ninnpe, ja noi kuvat siis sieltä. 
Ja joo, voisin vannoo ettei kukaa jaksanu lukee tätä postausta.

18 kommenttia:

  1. minä luin! ja voi kuule vanhat spurgut on ihania :---D piristää jokasta bussimatkaa ainakin mulla.

    VastaaPoista
  2. minä jaksoin lukee! ooo kui lutune spuge :)

    VastaaPoista
  3. mäki jaksoin lukee! ja mul on just nyt ihan samallainen fiilis, oon niin kyllästyny tähä samaa paikkaan ja samoihin ihmisiin!

    VastaaPoista
  4. aaw ihana spurguu♥:DDXXDDD

    VastaaPoista
  5. Nina, lisää tällästä, oikeesti. Tää on eka postaus sulta jonka jaksoin lukee, ja aluks luulin et tää ois Veeran kirjottama : P keep it up

    VastaaPoista
  6. mäki jaksoin lukee! kiva sultaki ny tämmöne postaus (: ja mäki meeen samalla fiiliksel..

    VastaaPoista
  7. Sori jos tää on joku henkilökohtane juttu.. mut oon kuullu jostai et sä viiltelet ja kaikkee ;/ ku sul on muka nii tylsä elämä ja yrität pitää hauskaa mut et pysty tai jtn sellasta ;/;/ oks totta??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no mit :D tosi kiva jos must liikkuu jotai tollasta.. osaan kyllä pitää hauskaa iha isolla hoolla!

      Poista
  8. Oikein mahtaisa teksti, ihanan syvällistä ja pohtivaa, lisää tällasta :)

    VastaaPoista
  9. heii nina tää oli paras postaus ikin siult :3 keep going girl !

    VastaaPoista
  10. Mitä ihmettä!??!?! Mulla on TÄSMÄLLEEN samanlainen siitepölyallergia !! nenä on koko ajan tukos ja silmii kutittaa ja sitku niitä hieroo ne tulee ihan punaseks, henkee ahdistaa ja aina kun niistän niin valuu saatanasti verta (koska mulla on herkkä nenä) mut joo. et oo ainoo joka kärsii tästä vitun siitepölyallergiasta. :I

    VastaaPoista
  11. minäkin jaksoin lukea ja samaa mieltä olen näiden muiden kanssa , paras postaus sinulta , lisää tällästä ehdottomasti ! (---:

    VastaaPoista
  12. aika epäkohteliasta teiltä ku ette vastaa näihin kommentteihin...... :( tyhmät

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sitä mäki sanoi ninal et vois vastailla varsinki noihi viiltelykommentteihi !! :| xooxo veera

      Poista
    2. niinpä siis jotku ees viittii kommentoida tänne hei!! aatelkaapa ja vastatkaa siis vaik sillee yleisesti jos on tullu monta samanlaista kommenttii.... :/

      Poista
  13. Millo muute teette sen kysymyspostauksen ku ei jaksas ny oottaa et ruoho kasvaa .__.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no täs o vähä ollu kaikkee mut ei me tahallaa viivytellä :| tehää sitku saadaa repästyy yhteistä aikaa jostai

      Poista

Tiny Finger Point Hand With Heart