perjantai 4. toukokuuta 2012

pass this line that we're crossing here tonight

Oon miettiny jo varmaan kymmenen minuuttia, miten alotan tän postauksen. Niin paljon kaikkee pientä kerrottavaa, eikä mun pää suostu pistää asioita nyt minkää näköseen loogiseen järjestykseen. :-| Huomenna Adept ja 1ml Helmin ja Vänen kans, ootan sitä ihan hanaaaat! Huomisesta tulee jotain niin älyhuippua (kamera mukana khihi) kun näkee taas helsinkikamui ja pääsee keikkaileen parhaassa seurassa. Rakastan sitä tunnetta ku on jo älykylmä pihal, ku sä kävelen ihan hikisen ulos keikalt ja rauhas kävelet steissille. Sit mietit miten mahtavaa kaikki oli taas.

Saatiin luokkasormukset, oon soittanut kitaraa taas enemmän ku tarpeeks. Tajusin et Glen Hansard on just niin sitä, mitä mä haluisin olla. :-( Täydellinen kitaristi, symppis, tekee IHAN VITUN TAIVAALLISTA musiikkia (nimimerkillä kylmät väreet ja itku), niin aito ja tollanen ketä ei voi vaan kun palvoo ja rakastaa. Mut sehän kuulostaa mun tulevaisuudelt, hehe!


Kuunnelkaa, mä en kestä ;;______;

3 kommenttia:

  1. kristiinahuovinenn5. toukokuuta 2012 klo 0.42

    uuh (; mutheii, tota ny mä unohin D: ainii, millo teette sen kysymyspostauksen (; ?

    VastaaPoista
  2. hyi saatana sun meikit. opettele oikeesti meikkaan

    VastaaPoista
  3. kristiinahuovinenn: tehää varmaa ensviikon alkupuolel tms C:

    ano: juuu

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart