torstai 10. toukokuuta 2012

who knows who cares

Ola! Mulla ei oo oikeestaa yhtää mitää järkevää/tärkeetä/asiallist/kiinnostavaa postattavaa, mut eiköhä tää mee täs sitte. Alle kuukaus perukoulua jäljellä, en voi ymmärtää miten nopeesti tää ysiluokka on oikee menny?? :-D Mul on kyl sellane olo etten tiä haluunko kesälomaa sittenkään, koska mun kesäsuunnitelmiin tuli pari paskempaa muuttujaa. Mun mielialat on ailahdellu tän viikon aikana kokoajan, enkä tiiä pitäskö tääl itkee vai nauraa, pitää turpa kii vai sanoo jotai. Tuntuu siltä että kaikilla on hirvee stressi, jonka takia kaikki on ku perseelle ammuttuja karhuja. Annettakoon tämä anteeksi kaikille.

Koht lähen kielimatkan johonki tutustumisjuttuun. Oikeestaan, en kyl tiiä yhtää mikä tapaamine toi on. Se jää siis nähtäväksi. :-| Ja kyllä se videopostaus vielä tänne ilmestyy sadan prosentin varmuudella, ajankohta sen sijaan on kysymysmerkki. Hyvää kannattaa odottaa..!

Täs mä ja mun koiruli hengataan eteisen lattialla. :-3 Ollaan tosi söpöjä ja kuvauksellisia, tiietää!
Ja eilen vitutti ankarasti, surutti, olin pettyny (oon vieläki), mut tätähä tää elämä on. Pettymystä toisen perää!!1 Kylhä kaikki ajan kans sit selvii, ja jos näi en käy, niin mä pistän ne selviimää.
Ja kun kehuskelin sillä Adeptilla mun viimepostauksessa, oikeen sanoin et kamera on messissä ja jee jee jee..... tää on yks niistä kolmesta kuvasta mitä otettiin. Ruttishengailu on paras ja lämmin kalja. Hyi helvetti, onneks en oo kaljaihmisiä. Se ei mee alas ees janojuomana, sitäpaitsi, miehet juo kaljaa.
Koulumenestys. Ei vituta yhtään toi bilsankokeen 4½ ku ei ees läpi päässy, mut kunha pääsen mihkää jatko-opintoihi ees nii oon ihan tyytyväinen. :-D Pelottaa jo nyt ne musiikkilinjan pääsykokeiden tulokset, ammun jonkun pään irti (netti vink'd!!!) jos en pääse sinne. No, saahan sitä tääl himassaki sitten soitella, mut toi oli niin mageeen olone paikka et haluan.
Tsemppii loppukevääks! p.s muaki saa tsempata. :-|

16 kommenttia:

  1. kristiinahuovinennn10. toukokuuta 2012 klo 7.57

    tsemppii veera :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voii ihana toi loppu c: TSEMIÄ VEPPE! oon ihan satavarma
      että sä niiiiiiiiiiin pääset sinne jäkee! ihan oikeesti
      älä huolehdi!! t. henu

      Poista
  2. hei sä oot laihtunu ! ♥♥♥♥ et näytä enään niin paljoo ryhävalaalta ku ennen (: (niiiiin paljoo . . . . . . )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. harmi sanoo mut en oo kyl laihtunu ku kilon, tuskin se hirveesti näkyy :( seki tullu jossai parissa kuukaudessa ja nii!

      iha huviksee kysyn, miksi vitussa sä luet semiryhävalaan blogia? :O sul taitaa olla jonkunsortin ongelma. :3

      Poista
    2. ryhävalas-veeraXDDDDDDDDdd no et ollenkaa oo ollu!!! ihana oot

      Poista
  3. minne meetkää kielimatkalle ? :)

    VastaaPoista
  4. VITTU MÄ EN OLE MIES JA JUON KALJAA!! pelle♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NIIII :D:D voi naisetki juoda kaljaa,tai no itekki juon vaan kun ei oo rahaa paljoo ja ku ei mitää muuta saa..hyi :))

      Poista
  5. vääää missä sun medusa on :<?

    VastaaPoista
  6. miten tehään nuita tuommosia ku tuo eka kuva?:D moioontyhmä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. esim photoscapen sil gif ohjelmalla c: helppoo!

      Poista

Tiny Finger Point Hand With Heart