keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

i don't need you wasting me

Mouiii! Veppe sai uuen objektiivin sen kameraaa ja sillä ollaa ny kuvailtu kaikkee kukkasista kaksareihi! Se on ihana mäki haluun! Okei mullaki ois semmone iso zoomi mut se on semmone 30 vuotta vanha pappa.. Ehkä mäki jossai vaiheessa sit joskus ku rahan tuloa ei voi estää ni ostan jopa upouuden hienous kameran, ois heleeemi <3 

Veera ja Eleni oli meil eile yötä ja katottii kolme leffaa jotka kesti aamu viitee.. Sit ku oisin halunnu nukkuu pitkää ni eiii ku Veera herättää mut sillee 'NIINAAA lähetää mäkkii'. 




TOI EI SIT OON MUN MAHA! :D se on mun selkä!

Oon Veeran uljas prinssi ja haen sen aina mun ratsulla :3



23 kommenttia:

  1. se on lonkka eikä selkä :D miks tos lopus on kaks iha samallaist kuvaa?????

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei ne oo täysin samallaisii!

      Poista
    2. eini mut iha samannäkösii!!!!!!!!

      Poista
  2. mistä toi sun musta toppi on?! AIVAN IHANA!!! <3 ja sun hiukset on rakkautta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on kai joskus ikuisuus sitte ginasta c: ja kiitsa :3

      Poista
  3. Vastaukset
    1. jos se on aito nii se on piaggio :D

      Poista
    2. joo on aito italiano eli piaggio :3

      Poista
  4. mite kaua sulla kestää laittaa noi su hiukses...meinaan, ku ite oon joskus laittanu ne tollee laineille ja siinä o kestäny iha vitu kaua. Et jos sulla ei oo jotai kikkaa niitte laittamisee ni en käsitä mite jaksat melkee joka päivä.....:DDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noi kiharat mitä nois kuvis on ni ne on leteist, ku sineteis pitää olla yöisi letit, mut kyl mä joskus kiharran suoristusraudal ja varsinki enne sinettei kiharsin aina joka päivä :D mä oon tottunu ja ei mul mee siin ku joku 10 min.

      Poista
  5. ihanii kuvii, mikä objektiivi toi siis o?:D

    VastaaPoista
  6. toi skootteri kuva on söpsis

    VastaaPoista
  7. millaset kamerat teil on nytte ? :)

    VastaaPoista
  8. nina mist oot ostanu noi sun siniset housut :-)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jos noita collareita tarkotat ni ne on joku 3 vuotta vanhat ni en muista :D

      Poista
  9. miten selkä voi olla vatsassa o.o :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sen perse osottaa kameraan päi,jote selkä on tavallaa sillee kameraa päi, kato lähempää :D

      Poista
  10. Söpöt noi farkut c: onks siul noide farkkujen alla jotku kuviolliset legginssit vai kuuluuks ne noihi farkkuihin? Jos kuuluu noihi farkkuhin niin mistä ostit! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siin on alla kuviolliset sukkikset ja noi mustat ei oo farkut vaa iha mustat legginssit mitkä oon repiny tollaii c:

      Poista
  11. aijaa! ;o ne näyttää farkuilta.

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart