keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

the ocean is full 'cause everyone's crying



Kuvat © Veera ja kiitos Helmille malleilusta kaatosateessa :--DD ! arvostan tätä todella!!!!
Tosijaaa, mulla on uus objektiivi. Kyseisen kapistuksen hankin hetken mielijohteessa kesäduunirahoillani, mutta ei kaduta _yhtään! Tamron AF 70-300mm f/4.0-5.6 Di LD Makro (en myönnä että googletin ton äske !!) on ihana ja kuvista tulee tosi nättejä. Huonoja puolia ehkä se, et maksimizoomilla kuvista tulee semisti rakeisia mutta kyllähän mä tällä pärjään.
Eniten vituttaa bloggerin kuvaraiskausjärjestelmä (=puolet kuvan laadusta katoaa) ja nyt vaan mietiskelen et onko totta, että jos lataan tänne kuvat esim. photobucketin kautta niin laatu on suht normaali? :O Auttakaa tyhmää!! 
Viimeiset kaks kokonaist päivää Suomessa. Sen seurauksena musta pahemmin kolmeen viikkoon kuulukkaan. Mulla olis paljon uutta postattavaa, mutta tuntuu hirveeltä jos meijän blogin etusivulla on suunnilleen pelkästään mun postauksia. :--D Jos jotain kiinnostaa materialismionni niin postailen kyllä! Huomenna pakkausta, ylihuomenna viimesilaus. VITTU EN PYSY NAHOISSANI.

27 kommenttia:

  1. aika on pyöreä malli sulla..kaulassa asti makkarat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D:D:D:D helmi on kyllä normaalikokoine, ellei sitä vähä hoikempi. bless !

      Poista
    2. no voihan sen noinki ottaa. kaulan oon periny, siihen ei liity liikakilot vaikka niitä oliski :D tuu ihmees kertoo jos joku vaivaa, kuuntelen mielelläni mitä mieltä ihmiset on mun kaulasta! ;D -helmi

      Poista
    3. btw oon matokaula >:D

      Poista
  2. paljo maksoit tost putkest?

    VastaaPoista
  3. Oihh, ihania kuvia ja kaunis malli! :)

    VastaaPoista
  4. suosittelen flickr'ii (:

    VastaaPoista
  5. paljo toi putki makso?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm 50e alennuksella toi oli kai 139e gigantista :D

      Poista
  6. "aika on pyöreä malli sulla..kaulassa asti makkarat"

    En minä kyllä kattonut, että malli olisi pyöreä... Normaalikokoiselta nuorelta tytöltähän tuo näyttää. Ja mitä väliä, vaikka mallina olisi 300 kiloinen? Onko mallien jotenkin pakko olla sellasia anorektikkoluukasoja mitä nykyään vaan näkee. On paljon mielenkiintoisempaa imo kattoa erikokoisia malleja kuin sellaisia mitä niis lehdissä vaan on. Helmi on sairaan nätti ja sopii mun mielestä loistavasti kuvien teemaan ja tosiaan rispektit siitä, että suostui seisomaan kaatosateessa. :D

    VastaaPoista
  7. ite lataan flickrin kautta, mut pienennän kyl niit vähän ensin.

    tosin en oo sellane laatuhifistelijä ollenkaan, tunnelma on tärkeempi itselle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. itse saan kiksit tunnelmasta ja laadusta molemmista :--D ok thanks!

      Poista
  8. Mä lataan photobucketin kautta ja myös pienennän niit jonkuverra - hyvä laatusii tulee :--D Itekki muuten just tilasin saman objektiivin, mut se on vaa sigman. Ku näit kuvii katto, ni en malta oottaa et pääsen tesmailee sitä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi! :--) hyvä ostos :-D ! ja juu tosta photobucketista mäki oon kuullu että olis jopa parempi ku flickr.

      Poista
  9. siis mis muokkaat kuvii?

    VastaaPoista
  10. Heii, tahon tommosen hakanneulatopin c: mistähän tommosen vois hommata?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mullaki on tommone ja seki on ginasta ikuisuus sitte c: -nina

      Poista
    2. joo! muistan kuvan jossa siul on toi c: mut höh, jos se on jo ikuisuus sitten.. ginan nettisivuilta ei nimittäin enää löydy, ja tääl misssä asustelen ei oo ginaa :c murr.

      Poista
  11. Ihania kuvia :)
    http://pink-sparkling.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. kiitos mulle ku kastelin itteni ja sain nuhan ♥ -helmi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kurr, tahon ton siun hakanneulapaidan!! ja ton ruutupaidan myös c:

      Poista
    2. ginatrickot sekä h&m poikien osasto!

      Poista

Tiny Finger Point Hand With Heart