tiistai 10. heinäkuuta 2012

why do you make it so hard, is the truth really the hardest part?

Hola people! Täällä mä yksin yöllä postailen ja ootan et veera tulee takasi.. Viel kaks viikkoo! Eleniki lähtee alle viikon päästä kreikkaa, joten me ollaa sitte kolmistee Hennan ja Helmin kaa. Oon puhunu Veerankaa monta kertaa puhelimes ja sillä on kuulemma tosi tosi kivaa ja se on ostanu tosi paljo kaikkee ja se on ostanu mullekki hienoja tuliaisia :3 

Koko viime viikko me vaa uitii, nukuttii teltassa, uitii, syötii, uitii, otettii arskaa, saunottii ja uitii Helmin, Hennan ja Eleninkaa! Mä olin perjantain mun serkun Sannan ja sen tyttöystävän maistraatissa tikkurilas, ja menin siitä sitte isin kyydillä vantaalle Otsolle..Menin oven taakse koputtelee ja siellä ne molemmat eli Otso ja Eve nukku viel :3 Sitte mentii siitä stadiii ja vähän...oltiin :) Lauantaina meijän piti mennä Joannan ja isinkaa ruisrockii, mut luotettii valitettavasti säätiedotuksii, eli oltiin nössöjä eikä menty ku luvattii ukkosta. NOH eihä sielä sitte ollu tullu pisaran pisaraa koko päivä.. No onneks mul oli kuitenki muute kiva päivä ku mentii sen sijasta stadii syömää ja ostelee! 

Ainii ja kävin eilen kattoo sen uuen Spidemanin kolmedeenä! Se oli iha jeeees mut se uus spidermanin näyttelijä oli IHANA! <3 oikeesti iha yliyliylihyvännäköi ja suloinen :3 Kantsii mennä kattoo iha vaa vaikka sen jäbän takii! 

Tuntuuks teistä et kesäloma loppuu kesken? Mä oon ainaki suunnitellu vaikka mitä, mitä mun pitäs tehä nyt kesälomalla, mut en oo vielkää tehny mitää! Ja enää joku 28 päivää jäljellä ;_; apua!!!

24 kommenttia:

  1. Mulla on ihan sama fiilis, että kesäloma loppuu kesken!! Kauheen nopeesti menee päivät! :D

    VastaaPoista
  2. enkestä ku haluun sun nenän!:D:D:D oikeesti iha täydelline<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no mitä hittoo oliks toi sarkasmii XDD koska mä vihaan mun nenää :DD

      Poista
  3. hei millä värillä värjäät noita hiuskii ku sul on vaaleenpunanen väri? (-: haluisin kans vaaaleenpunast mut en tiiä mist löytyy väri )-:

    VastaaPoista
  4. Tuntuu siltä että loppuu kesken :c !! oon koko kesän vaa istunu koneella, ähhh.

    VastaaPoista
  5. 28pv O_O ja mä en ees tiedä mihi kouluun meen.. hyvä minä XDXDXD

    VastaaPoista
  6. missä te ootte ollu uimas? :D

    VastaaPoista
  7. teit on taitanuolla vähä useempi kukaks mopoautos XD

    VastaaPoista
  8. siis mitä kuka toi bikinityttö on jol on jäätävät jenkkikset :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä ;) sori jos sua hirveesti harmittaa mun läskit :( en vaa haluu olla muodoton tikku!

      Poista
  9. mistä toi peace toppi on?? :DDDDDDDDDDDDDddddddd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. entiiä se on veeran varmaa h&m tms (:

      Poista
  10. + mistä toi sun hiuslisäkkeet on tilattu?

    VastaaPoista
  11. yhyy :( ei sanaakaan musta tai siit et olitte yökyläs täällä :(

    VastaaPoista
  12. minkä pituset noi sun pidennykset on? :DDDDDDDDd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 60 cm kai mut oon leikannu niit vähä 8)

      Poista
  13. XDXDXDDd varmaan mun hiukset oli oikeesti noin FAIL.

    VastaaPoista
  14. mil väril värjääät noit sun ihanan vaaleenpunasiii hiuksiii? (-:

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart