torstai 6. syyskuuta 2012

sinä etsit turvapaikkaa täältä, minä toivoani jonka kadotin


Olit'siinä, minä silmäni ummistin
Pienen ohikiitävän hetken näin sut siivin valkoisin
Ota minut, minä hiljaa rukoilin
Ota minut, ota minut
tai kuihdun ja pois ajelehdin
1. Tein smileyn! Sattu ihan vi-tu-sti :333 paljo enemmän ku medusa vaikken ois ikin uskonu! 2. Laitoin mun huoneen seinät uutee uskoo. 3. Say CHEEEEEESE :-D 4. Ehkä oon nii hipster et tässä on tylsyyden tulos. Mut aivoton maalaus ja pointess painting on ihan jees. 5. En tiiä mitä sanoa tosta kuvasta. Ankkuri-koru on pop! 6. Hyi kaljaa. 7. Hiusten värjäilyy! Nyt rakastanrakastanrakastan pitää hiuksii ponnarilla, ku toi blondi pääsee esii tuolt. Onks huono idea värjää kokonaa toiselta puolelta, tai toisen puolen alta blondiks? :O 8. Musiikkitieto kiinnostaa666. tai sitte ei kiinnosta:-D 9. Minu muru ♥ Mun tatuointikuume on nyt niin pahassa nousussa että huh... en jaksa tyyytyy vaa toho yhtee omaa. :l onneks uutta leimaa viimestää ens kesänä! 10. Mitäänsanomatonta. Ei maistu :(

Mist tunnistat laiskan bloggaajan? Instagram kuvista.... anteeks :l En vaa osaa käyttää normaalia kameraa enää ku näytän nii rumalta sen linssin läpi ja se tuntuu niiin paljon vaikeemmalta omenapuhelimen sivus.

Voisin avautuu nopeesti siite että a) mua ällöttää ku en saa mitää aikaa b) esim näit teijjä postausehdotuksii c) ees brighton ostoksii en oo viel kaikkii kuvannu d) videopostaus??:-DD okei se me nyt oikeesti tehää ja e) hyvinkään kirjastos ei oo parii englanninkielist kirjaa mitä pitäs lukee.
Onneks pistän tässä parhainta aikaa pari kirjatilausta cdonista tuleen mun hellään huomaan :-3 Niistä lisää sitte!
Wannabe taide lisää tuskaa. Se tunne ku haluis olla paljo parempi kaikessa mitä tekee mutku ei :--D Ahaha hauskaa. Omanaamakuvat rajottuu möllötysilmeisii tai instagrammin söpöihi tyttöilyhymyihin. Vaikka oikeesti oon vaan tosi vihane, koska luovuus ei vaa riitä.
Jossain sentään onnistun. Kitaransoitto menee ku priima, englanti koulussa menee paremmin kun koskaan, tykkään bilsasta vieläkin, eikä junalla matkustaminen oo vieläkää alkanut oksettamaan. Pienestä valituksesta huolimatta oon silti tosi onnellinen ♥ Ja väneki tulee meille viikonloppuna! 

8 kommenttia:

  1. ää toi blondi on hirveen soma tuol joukos ja noi laineet hiuksissas on ihanat :|♥ heii ja laita muute ihmees joskus kuhan ehit ni laulu&soittovideoo! ois muksa kuulla :=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. äw kiitos ! ♥ ja joo tollast saattaa tulla tos joskus joulun alla ku toivon sellast äänitysmikkii joululahjaks ni sit varmaa jopa mahollista! :--p ja nina mege myös uuu c:

      Poista
  2. Hei apua oon pitkää miettiny et mikä toi sovellus on millä teet noit kollaasei puhelimel? :o ja toi maalaus on IHANA !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ööö apuaapua se tais olla instastitch tai joku vastaava nimine! ja kiitos :3

      Poista
  3. Ehdotus!:) Otatteks vaik joskus videolle et miten te laitatte teijän hiukset? Esim. et miten Nina saa noin nätit kiharat ja mitä aineita käytätte? :) Olisi vain kiva kuulla :> Ps. IHANA BLONDI RAITA <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeees working on!:D jos nyt saatas se videopostaus eka...

      Poista
  4. asfaltin pinta on ihana biisu ;__; t miä

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart