tiistai 9. lokakuuta 2012

oh father, father help us from the heaven please.


Chiaooooo! Anteeksi rakkaat lukiat (TAAS!?!?) että ollaan feidattu teidät melkeen kokonaan! En nyt ala selittelemään, ootte hurjan vihasia meille joka tapauksessa.. Saatte syyttää koulua ja meijän laiskuutta. Koulusta puheen ollen, mun musiikin 1. kurssi arvosana= puhdas 10! Oon niiiin ylpee itestäni<3 Muutki aineet nyt tossa ekassa jaksossa meni ihan semi hyvin näköjään. 

Mut okei asiaan! Me tehään Veeran kaa kummatki postaukset, missä on juttui meist itestämme ja kaikkee, koska meille on noita uusia lukioita tullu näköjään, nyt jopa paria lukiaa vaille 300 (!!!) Mä en jaksa eikä oo nyt tähän hätään aikaa tehä mitään romaania mun elämästä, ni teen vaan tollasen 20 faktaa jutun. En kyllä ymmärrä miks niitä lukioita on tullu, koska kauheen mielenkiintosilta ei olla taidettu vaikuttaa nyt pariin kuukauteen. Sorry guys! Saa sitte kommenteilla kysellä lisää jos joku juttu jää vielä kiinnostaa tai kaivertamaan sydäntänne</3


1. en tiiä miten mun pitäs alottaa tää.
2. mun pitäis käyttää silmälaseja.
3. mulla on fetissi värillisii piilareihin, enkä voi lähtee
minnekkää ilma et mul on ne päässä.
4. oon jossain muodossa ulkonäkö perfectionalisti,
varsinki hiuksiin.
5. oon tosi vainoharhanen.
6. oon tosi suvaitsevainen ja sopeutumiskykynen
7. oon samalla tosi helppo ihmine ja tosi vaikee ihminen.
8. musta tulee isona psykologi, psykiatri tai psykoterapeutti.
9. en osaa nauttii onnellisuudesta, tai en osaa olla tosi onnellinen
10. äiti ja isi on eronnu, ja mun pikkusisko Joanna on 13 v.
11. mulla on tositositosi hyvät välit äitin kaa, rakastan sitä ylikaiken.
12. oon tuki ja turva, ja luottamus : D
13. mä kirjotan tosi paljon omii laulun sanoja, suurimmaks
osaks enkuks, ja soitan _vähän kitaraa.
14. saatan valvoo monen monta tuntii yöllä, koska ajattelen liikaa.
15. itken tosi herkästi, esim leffoissa ja sarjoissa. saatan itkee 5 min välei 
jos on joku hyvä sarja tai leffa.
16. alan välillä aattelee jotai mitä haluisin et tapahtuis, 
sit ku oon tarpeeks kaua miettiny sitä, luulen vähä aikaa
et nii on oikeesti tapahtumassa ja ootan sitä.
17. oon ollu tositositosi _down, eikä se ollu mitää teineilyä.
18. oon kokenu paljon, ja tiiän ja ymmärrän paljon.
19. jos saisin minkä vaa supervoiman, haluisin pystyy olee näkymätön,
koska ois ihanaa vaa istuu näkymättömänä ihmisten vieres, tuijottaa niitä,
analysoida niitten ilmeitä ja eleitä ja puhe tapaa, ja analysoida niitten elämää.
20. en osaa vihata ihmisiä, ja tuun kaikkien kaa toimeen.
(vaikka mä en pitäiskään siitä henkilöstä kenen kaa mun pitää tulla toimeen)

Siinä nyt jotain, saatan lisäillä tonne viel jotai jos tulee mielee 8) Ja toi alempi kuva kuvaa mua täydellisesti!





37 kommenttia:

  1. Mä tiiän niin hyvin mimmosta se on ku tyylii heti leimataan huomionhakuseks ja semmoseks säälittäväks teiniangsti yhyks. Ite pelkäsin justiin sitä, enkä sit oikeen koskaan uskaltanu kertoa kenellekkään siitä, miten paha olo mulla oikeasti on. Masennusta on nyt sairastettu jo kolme vuotta, ja yhä vaan se jatkuu. Oon nyt yheksännellä luokalla, mutta en pysty käymään koulua normaalisti joten oon kotiopetuksessa. Ja oisit kyllä mahtava psykologi. Tuollaiselle ihmiselle jopa mä voisin vuodattaa huoleni ja varmasti joskus parantuisinkin tästä kaikesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos!!! ja nii, se on kauheeta ku ulkopuoliset ei ymmärrä mitä oikeesti on meneillää, ku nei tiiä et mitä elämässä oikeesti tapahtuu. ja jos ne tietäis millasta se oikeesti on, ni neki osais ymmärtää, mut nei tiiä. ja okei onhan se hyvä et ei oo joutunu kokee niin paljon, mut sit ei myöskää voi tulla siitä mitää sanomaankaa! ja toivottavasti sulla alkais menee paremmin ja pärjäile!!

      Poista
  2. perfectionalisti? tarkotat varmaa perfektionisti :D

    VastaaPoista
  3. hei miten laitat sun hiuksii vai onks ne luonnostaa tollai laineilla? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne on yöt letillä ni ne on tollai c: ja joskus laitan niit laineille suoristusraudallaaaa

      Poista
  4. Mikä oot horoskoopiltas :D Entä veera :) ?

    VastaaPoista
  5. Tää oli hyvä postaus! Mussa on muuten tosi paljon samaa kun sussa :D Johtuu kyllä varmaan samasta horoskoopista.. :D

    VastaaPoista
  6. tuskinpa susta psykiatria tulee, ei taida taidot riittää lukee
    lääkäriks ja sit erikoistuu psykiatriks.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no unelmiin kannattaa uskoo:D jos nina ite ottais tollasen asentee noihi vaativiimpiinki ammateihi ni siit ei tulis mitää. bless, veppe.

      Poista
    2. mistä sä tiiät riittääkö mulla taidot vai ei? :D ja eihä mun vielä tarvii psykiatriks lukee, voiha mä lukee psykologiks tai psykoterapeutiks ja sit vanhempana jos haluun lisää haastetta tai muutosta ni sit vast lukee psykiatriks :):)

      Poista
  7. tehkää tällänen haaste:
    syötte 2 banaanii
    ja sit juotte molemmat 1,5 litran sprite pullon! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja sit kans sellane et palskotte toistanne suuhun ;)

      Poista
  8. Voitteko te tehhä huonepostauksen molemmat ??? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juuu no mulla (ninalla) on jo tuol vähä aika sitte tehty vähänniinku huone postaus täält äitilta mut voisin tehä paremmanki :)

      Poista
  9. heiij mistä sä tilaat/ostat noi sun piilarit?:) ois hullun kiva jos auttaisiit (-:

    VastaaPoista
  10. http://galleria.randomi.fi/index.php?s=user&id=no-one-cares
    sust vissii tehty tämmöne kiva feikki !(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://galleria.randomi.fi/?s=user&id=veppetsi&image=8915 vittu jee mäki löysin yhen... :DDDDDDDDDDDDD

      Poista
    2. voi eiii aww :DDD ! joo löysit meijät siis ihan oikeet meijät XD koska tehtii toi tunnus et päästää ragee tolle no-one-caresille mut ilmesesti se poisti jo ittensä joten XD voi toista mut hyvä että huomasit!

      Poista
    3. mä olin se no-one-cares >:3 anteeks ♥ mut nina on nii nätti! ja lupaan etten enää ikinä tee mtn feikkei siit! :3 olin säälittävä :3 ja oon edellee :3eivaa mut anteeks siis oikeesti :D

      Poista
    4. okei ootsä tehny ne aikasemmatki..? :D

      Poista
    5. joo XD mut en tee enää. i promise

      Poista
    6. okei no hyvä.......... :D vitu weirdo

      Poista
    7. kerro meille kuka olet :) paljasta itsesi... ;)

      Poista
    8. nöhöhöhöhössö... :D kerro pois , olis kiva tietää ;)

      Poista
  11. tehkää joku haaste :3 ?

    VastaaPoista
  12. Ei susta psykologia tule, usko pois. Psykologia on niin paljon muutakin, kuin sitä että kuunnellaan ja 'ymmärretään' toista. Sä et ensinnäkään ole tarpeeksi älykäs rupemaan psykologiksi. Painoitan sanaa älykäs, koska me kaikki tiedetään, että sä et ole. Toi on ihan jees ideana, mut kun sä avaat sen psykan ykköskurssin kirjan, sä tulet tajuamaan että siitä ei tule mitään. Toiseks sä olet liian ujo, ihan oikeasti. Kolmanneksi,.. sä olet liian tunteellinen. Psykologi, psykiatri, psykoterapeutti, susta ei tule mitään näistä. Ps. perfectionalisti --> perfektionisti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DDDDDDD sun tulevaisuuden ammattis on varmaa sit ennustaja?? älä ala sanoo ei tai joo. sä et nää tulevaisuuteen. eikä nina. kukaa meistä:D .. t veera

      Poista
    2. sä varmaan tiiätki missä mä oon hyvä ja kuinka älykäs mä oon? joku ysin todistuksen keskiarvo ei vaikuta siihen oonko tarpeeks älykäs psykologiks. musta tuntuu et sä et tunne mua, et tiiä musta mitään, joten sä et voi sanoa mikä musta ei todellakaan tule. + mä oon avannu psykan ekan kurssin kirjan ja lukenu sen huviksee melkeen kokonaa. mä kirjotan psykan ja teen siitä lukudiplomin, ja oon valinnu psykan kaikki kurssit. lisäks kirjotan terveystiedon, filosofian ja ussan. ja mä tiedän et psykologina olemine ei oo vaan kuuntelemista yms. ja en haluiskaa että se ois!? mua kiinnostaa kaikki mikä siihen liittyy ja tiiän et pystyn opiskelee kaiken mitä multa siihen ammattii tarvitaan. naurattaa ku luulet tietäväs mihin mä en pysty ja mihin pystyn XDDDD menes nyt vittuun siitä yrittämästä pätee XD ei onnistu, kyllä musta tulee psykologi, tykkäsit tai et. ei mun sun psykologi tarvii olla :):)

      Poista

Tiny Finger Point Hand With Heart