maanantai 15. lokakuuta 2012

should we go back to the beginning?

No mäki teen nyt tän ku Ninaki teki jo :-D
1. lunttasin just miten Nina on tän oman juttunsa alottanu. Öö mullaki on silmälasit, mut käytän niit tosiharvoi. Yliharvoin :l näytän vitun tyhmältä lasit päässä.
2. Oon ollu punapää tavallaa jo neljä vuotta. Ekan kerran värjäsin punaset hiukset kutosel, ja ne pysy melkee vuoden. Sit sitä oli seiskalla, kasilla, ysillä ja nytki. en varmaa ikin pääse täst eroon vaik kovasti haluisin. :-D
3. Oikeesti oon tosi avoin kaikille uusille kokemuksille ja jutuille! Jos mua tarpeeks ylipuhuu nii suostun kyl oikeestaa mihkä vaa.
4. On outoo ku perjaatteessa mus on kaks persoonaa. On olemas lukio-Veera, joka meinaa sitä et kaikki mun kurssilaiset luulee et oon vitun hiljane. En viittaa ikin enkä jaksa puhuu enkä oikeestaa tee muut ku kuuntelen ja stalkkaan muit. :--D Ja sit on tää toine Veera jonka ääni kuuluu viiden kilsan säteel kaikkialle. 
5. Oikeesti oon tosi huomionkipee. Se ei ehk välity kohdast neljä. :l mut oon oikeesti.

6. Oikeesti oon superhyvämahtava VALEHTELIJA. Siis en koskaa valehtele (no lies!!) tai et en ikinä sepitä mitää omaa tarinaa, tai kerro puol totuutta vaa kerron iha kaiken. Mut jos tulee joku tilanne mist ei oo muut ulospääsyy ku valehtelu, nii osaan tehä sen vitun uskottavasti. Mut tätä onneks tarvii käyttää vaa superharvoi!1 :D
7. Haluisin ison säveltäjäks tai kitaristiks. Tai no molemmiks.. :D mut siis et sais ite tehä jotai musaa, soittaa pikku pubis ja sillee. Oikeestaa mikä vaa työ musiikin kaa käy! Vaikka roudari tai miksaaja. Emt. jotai.
8. Öö vaikka oonki ulkosesti tosi tyttömäine taisillee, nii oikeesti rakastan vaa hilluu verkkareis ilma meikkii ja hiukset kii. On välil tosi rasittavaa suoristaa ja meikkaa ja laittaa vaatteet ja ihqihqih<333 
9. Oon tosi ilone lukiolainen, tai siis ei oo viel kertaakaa palanu kii kouluhommii tai koulunkäyntii tai junamatkoihi. : D kyl se tästä viel vituiks menee!
10. Oon tällä hetkel onnellisempi ku oon ollu takavuosin ikin yhteensä. :3

11. Mul on tosipaljon hyvii kavereita iha eripuolilt suomee. :-) Ja öm esim. koulussa mul on heittämäl jo 30 hyvää kamuu :D Eli toisinsanoen tutustun helposti uusii ihmisii! (ps. meil oli tänää koulukuvaus ja meijä kaverikuvas oli 13 henkee fuckyeah)
12. Oon ylilaiska enkä tee mitää jos ei huvita. Siis ihan totta. :D En tee väkipakol mitää.
13. Aika maagine numero. Aika jännä et sanoin pienen et 13 on mun onnennumero ku en viel tienny et se on joku pahan onnen amuletti.... Moroo. XD
14. En syö mielellää punast lihaa. Tai siis en syö ellei oo iha hullunmyllyn nälkä eikä oo muuta vaihtoehtoo.
15. Mulla on ihmisiä kohtaan ennakkoluuloi aina ihan superipaljon!
 16. Mietin tosi usein jumalaa. Siis sillein että se on mulle ikuinen kysymysmerkki. :D Samoin avaruus. Rakastan miettii asioit joihi ei oo vastausta. Niist saa niin älyhyvät keskustelut ja elämänoivallukset et se on ehkä parasta. Joskus kuulen olevani vitun outo näide mun oivallusten takii, KIITOS HELMI :DD <33
17. Haluun opetella soittaan pianoo kunnol. Aattelin tyrkyttää mun pikkusiskon musiikkiopistoon soittaa pianoo et saadaan meille piano, OON HIRVEE:D
18. Mullon joka päivä ikävä Englantii ja Brightonii. :c Onneks pääsen sinne enskesänä pariks kolmeks neljäks päiväks jos maksan osan mun kesätyöpalkast.
19. Haluisin osaa soittaa kaikkii maailman soittimii ees vähän. Olis tosi cool!
20. Tykkään lukee kirjoi. 

Jou ma'afuckersssss.

22 kommenttia:

  1. hejj. pakko kysyy nyt teiltäki että mitä mielt ootte vttuilevista anonyymeista?? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no siis onha se ärsyttävää et tullaa anonyymin... :D mut nojaa. vittuilkoo rauhassa.

      Poista
  2. meettex willan avajaisii? :DDDDDDDD

    VastaaPoista
  3. joopa joo:DDDDD saanko tehä oman versioni tästä?
    1. En oo nähny veeralla ikinä niitä kuuluisia silmälaseja.
    2. Punane sopii sulle parhaite jote turha koittaa siit eroo.
    3. Iha sama mitä muut tahtoo, mut veera tahtoo heti nyt eikä kohta sen mitä itse tahtoo.
    4. Huomiohuoraaa<3
    5. Valehtelee silmät päästää aina ku vaa on mahollisuus.
    6. Sen jälkee ku veera alko meikkaa, en oo nähny päivää ku se ei niin tekis.
    7. Veera ei tosiaan tee siis yhtään vitun mitään ellei oo ihanihanihan pakko. Ei siis MITÄÄN.
    8. Ai veera ei muka syö jotain :DDDD kaiken syöt mitä etee pistetää, "syödään ne".
    9. Nii ja ollaa tunnettu 16vuotta ni tiiän varmaa nää paremmi ku se ite:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MARIKA JOSSET TIENNY NI MUL ON ESIM lukiossa kasvisruokavalio D:DDD pässi!!!!!!!! ja mäen meikkaa ees kouluu aina:l

      Poista
  4. oot söpö : )

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. postaisitte useemmi... vaa jotai pientä :D

    VastaaPoista
  6. kehariiiiit postatkaaaa

    VastaaPoista
  7. sulle on haaste mun blogissa :)

    http://veronica-thinking.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. postatkaa jo saatana ._.

    VastaaPoista
  9. paska blogi :( ei ollu enne.

    VastaaPoista
  10. Huomaa et alkaa innostus ja jutut loppuu... 'Ei oo aikaa' no onhan teil aikaa hengailla kaikkial ja lagaa jossaai nii miks ei yhelle blogimerkinnälle olis aikaa?

    VastaaPoista
  11. Tää on periaattees sääli et tei blogille on käyny tälläne stoppi ja innostus on loppunu :/ ei oo aikaa perustelut on aika huonoja,koska monella muullaki bloggaajalla on tekemistä ja opiskelua,mutta ehtivät kuitenki vääntää postausta.Ei tarvitse aina olla huippupostaus,välillä voi vaan tulla päivittämään parit kuvat ja kuulumiset.Eikä kamerakaan tarvii olla ain mukana,voiha kännykälläki parit kuvat räpsii.Sääli,kun teillä just alko olee lukijoitakin paljo..

    VastaaPoista
  12. ^ No mut kato poikaystäväthän tunnetusti menee kaiken edelle ni ei enää muulle jää aikaa, karu totuus

    VastaaPoista
  13. no älkää lukeko jos on paska blogi :DD ja niinno joskus ei oo aikaa, ja sit ku on aikaa ni ei tuu mielee postaa ku on muutaki tekemistä, ja joo ollaan veerankaa puhuttu siit et ei postata enää paljoo ollenkaa, mut kummatki on vaan liian laiskoja. ja ei meijän poikaystävät sitä aikaa nii paljoo vie et ei kerettäis postaa, se johtuu ihan meistä itestämme :DD rakkaudella ninpe!

    VastaaPoista
  14. "no älkää lukeko jos on paska blogi :DD"
    ..nojoo eipä kyllä oo mitään lukemistakaan ;D ja tää OLI hyväblogi

    VastaaPoista
  15. teiltä on lähteny aika paljo lukijoita :o no ei pahal,mut miut ainakii hävettäis....

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart