maanantai 1. lokakuuta 2012

so we put our hands up like the ceiling can’t hold us

Jotkut teistä on varmaan oottanut sitä kaunista päivää ku taas postataan. Mä oon oottanu sitä kaunista päivää, että saan idean mistä postaa. Tai intoa postaa. Tai postattua. Ku tulin koulusta, mietin junassa et vittu, nyt mä meen kotiin ja koneelle pitkästä aikaa. :-D

Hei p.s. sanon heti et mua ärsää potenssiin sata koska mun iPhone on korjauksessa. Näyttö paskana. Kalja ei oo koskaa hyvä ratkaisu...... KIITOS VÄINÖ :33 ♥

Lupailin aijemmin kertoo noista kirjoista mitä tilasin. Luin Stephen Chboskyn The perks of being a wallflowerin kahdessa päivässä. Maailman_ihanin_kirja. ♥ Mun sydän oli sulaa joka toisella sivulla, ja suunnittelin et pakko lukasta toi vie uudestaa ennen ku annan sen Vänelle lainaa.. :l Luin sitä junassa, junassa, kotona, Vänellä, junassa, koulussa, junassa, kaikkialla. Niin koukuttava englanninkieline kirja, että huhhu.

Lyhyesti TPOBAWF (eikso söpö lyhenne :33) kertoo pojasta, joka yrittää elää elämäänsä mut samalla juosta sitä pakoon. Ja toi lausehan oli suoraan takakannesta, myönnän. Rakastuu tyttöön jotai ei saa, sex drugs and books. Tää menee kyl ihan samalle linjalle Mikko Karpin Sateen varjon kanssa, mikä oli ennen mun ykkösylistys.

Looking for Alaskaa en oo ehtiny lukasta vasta ku joku 70 sivua. En oo vieläkää jutun juones meges muutaku että sisäoppilaitostouhuu :| Kaipa se täst.

Se on hassuu miten nopeesti aika menee. Meki ollaan oltu yhessä nyt 7kk (yli :O) ja muistan ku vast päivitin tänne meijän parisuhteest. Tooisaalta, meijän postailu on jäänyt vähemmälle täällä, mut sen perustelen sillä, etten ala postailee tänne mitään paskaa jossei mul oo oikeesti ideoita mist kirjottaa. Ja teille on tulossa videopostaus! Mut en oo varma tykkäättekö te siitä.
Ja nyt palataan mun elämään ja oivalluksiin. Oikeesti must ton tullu ihan -tunn tylsä!!! :l Mä en oo ees koneel enää, en jaksa käyttää kameraa, en jaksa mitää. Oon vaa koulussa, tuun kotii, meen johki ulos nopeesti, tuun kotii. Seuraavan päivän oon Toijalas. Sit taas kouluun, kotiin, ulos, kotiin. Toisaalta oon ilonen siitä ettei mun tarvii enää sekoilla tuolla ojassa joka viikonloppu ihan naamat. On kiva vammailla ihan Väpsyn kaa selvinpäin, keittää kahvii ilman pannuu (:DDDDD nauratti) ja turhautuu kouluun.

AINII KOEVIIKKO OHI!!!! Mut rästis kuviksenkoe (esim. tapan itteni jos mun kuvis laskee oikeesti kympistä vitoseen..... lukio<3) ja bilsankoe salee uusinnassa. Ei se mitää, nyt alko kidutus kemialla ja matikalla.
Ja sit viel se, et unelmoin tän värisist hiuksista. MIKSEI HIUSKRIISIT LOPU KOSKAAN. Koen huimaa vääryyttä. Ylihuimaa. :-l

17 kommenttia:

  1. mihin se helmin tekemä postaus on kadonnu ?:DDDD
    ei kannata olla omenapuhelinta... ne on iha paskoi :D mut mitä sä senkaa oot oikee riehunu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. poistin sen koska liian suuri häpee ku tää blogi on muutenki jo ihan varjossa XD .... sori. ja ei kannatakkaa :l se on ihana ja toimii muuten iha priima mut toi näyttö hajoo niinku kaikilla. ja siis väne tiputti sen kivetykselle... :D

      Poista
    2. MIS MUN POSTAUS ;___;;;; perkele se oli niiku oikeesti niiku taidokkain ikinä

      Poista
  2. näytät veera näis kuvis iha sairaaaa kauniilt ja erinlaiselta:o!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se näyttää kuvissa aina erilaiselta ku livenä....

      Poista
    2. nojoo mielipide kysymys:DD ehkä osaan olla normaali kuvissa

      Poista
  3. aaa must noi hiukset on ihanat :ooo <3

    VastaaPoista
  4. oks ninal jtn säätöö sen jonku aleksin kaa:o :DDDd:

    VastaaPoista
  5. onks tää blogi kuollu vai miks ette päivitä ikinä

    VastaaPoista
  6. hei cmoon älkää ottaka tätä negatiivisesti mut ei tätä jaksa enää koht lukee :/ enne tää oli melkei mun lemppariblogi!

    VastaaPoista
  7. missäs videopostaus?

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart