sunnuntai 4. marraskuuta 2012

have faith in me

Mä oon ihan älyttömän onnellinen. Kaikki on jotenki selkeetä ja just nyt tässä. Mun ei tarvii tavotella mitään mitä en tuu saamaan, eikä mun tarvii huolehtii mistään erityisemmin, koska tiiän et kaikki järjestyy. 

Onhan kaikki tähänki asti järjestyny, vaikka kuinka epätoivoselta ja turhalta kaikki oiski vaikuttanu. Oon oppinu laittaa asiat tärkeys järjestykseen, ja tekemää sitä mitä mä haluun tehä. Opettelen vähitelle luottaa ihmisiin ja itteeni, ja ilmasee omia mielipiteitä.  

Oon nii onnellinen et voisin itkee, ja itkenki, mut kyllä toi syksy tekee välillä tepposensa. Välillä voisin kaikest huolimatta vaan huutaa. Jos joku sanoo vahingos jotain mist en tykkää, mun sisäl alkaa kuplii ja tärisee. 


Onneks mul on hyvä itsehillintä. Jos ei ois, kymmeniä päitä ois jo lennelly. Toivottavasti se on vaa tää syksy. 

Mutjoo, pointti oli että oon onnellinen, isolla oolla. Melkeen kaikki on hyvin, ja jos ei oo, se järjestyy kyl. Haluun vaa nauttii niist asioista mistä nautin, esim käydä onninkaa lenkillä myöhää illalla ja kuunnella kuulokkeist musaa, ja miettii et tunnenkoha sen joka näkyy sumeena ja tulee mua vastaa. Ja haluun viettää äitinkaa kahestaa leffa iltoja, ja jubailla senkaa _kaikesta. Ja haluun tuntee itteni kerranki halutuks ja yheks  ainooks. Haluun sanoo mitä aattelen ja olla sitä mitä mä haluun, tehä mitä mä haluun ja käyttäytyy miten mä haluun. 




Hyvää syksyä murut!




18 kommenttia:

  1. oii :3 just kiva postaus :) ja onnee sulle :)

    VastaaPoista
  2. Jee postaus !! (--: Hienoa että siulla on asiat hyvin . :3
    & Paljon onnea parisuhteesta !! (;

    VastaaPoista
  3. oioiooi onneee paljon!! :3 oon niin ilonen sun puolesta!

    VastaaPoista
  4. ihana ;__; oon niin onnellinen sun puolesta <3

    VastaaPoista
  5. onnee (: ku näin ton vikan kuvan sanoin äänee oii :333 hihi.

    VastaaPoista
  6. onneee hei :) hyvä et sulle kuuluu hyvää ja et kaikki on hyvin, melkein ainakin.

    onks sun omat hiukset kokonaa ruskeet ja noi blondit on pidennykset? :) mut tosi hienot hiukset

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksiii! ja noi ruskeet on kans pidennyksii suurimmaks osaks :c

      Poista
  7. Näin sen pitääkin olla rakkahin armaani! ^^ <3

    VastaaPoista
  8. voi että, ihana postaus ja kiva saada taas pitkästä aikaa postaus !:3
    nii ja paaaljon onnea !:')

    VastaaPoista
  9. jes, ihana postaus! ja onnea parisuhteesta:) !

    VastaaPoista
  10. tulin jotenki tosi iloseks tästä, perus myötäeläjä :D mut onnea parisuhteelle! (:

    VastaaPoista
  11. kiitos kaikilleee! :3 voi ootte söpöjä c:

    VastaaPoista
  12. Sun hiukset !!!!! aaahh ne on ihanat:D lisää kuvia ! ja onnee:)

    VastaaPoista
  13. siun hiukset on oikeesti ää liian täydelliset :3 ja onneks olkoon!

    VastaaPoista
  14. mikä noide sun piilarien nimi on siel cybershopis?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. minkä väristen niistä monista :DD

      Poista
  15. milloha meinasitte postaa.......... ootte postannu viimeks melkee 3 vko sitte. eihä tällästä blogia jaksa enää edes seurailla :o harmi, koska tykkäsin teijän blogista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon samaa mieltä:/ ja veerakaan ei oo postannu ikuisuuteen...ois kiva tietää mitä sillekkii kuuluu

      Poista

Tiny Finger Point Hand With Heart