perjantai 23. marraskuuta 2012

i can feel your heartbeat through your shirt, this was all i wanted, all i want

En kestä. En osaa kirjottaa mitää, koska oon nii onnellinen, ettei mul oo mitään muuta kirjotettavaa. Aaaaa kaikki on vaan niin hyvin! Ja must tuntuu et oon rakastumassa..Tää on samalla tosi kamalaa ja ihanaa, enkä oikeen osaa kuvailla, ja en oo ikinä ennen ollu täs tilanteessa. Apuaaaaaaaaaaaaa.

  
 
 
 Mä rakastan sitä ku toisen ihan pienet jutut saa nii iloseks, ja ku tietää ettei tarvii pelätä, mut pelkää silti. Mä rakastan ku on samalla niin onnellinen ja hyvä olo, ja samalla pelkää ja miettii kuollakseen kaikkee. Mä rakastan katulamppuja, busseja, junia, tähtiä, sadetta, ruokaa, ihmisiä, tatuointeja, hiuksia, vaatteita, yötä, aamua, viestejä, puheluita, kuuta, musiikkia, isiä, äitiä, joannaa, mummua, valvomista, nukkumista, heräämistä, unia ja kaikkee tollasta :3 Mitä vittua oon seonnu, millon must on tullu positiivinen. En ymmärrä..



Koeviikko alko keskiviikkona, ja me ollaan helminkaa melkeen joka päivä aateltu et jooo helmi tulee meille ja ostetaa ruokaa ja luetaan kokeisii mut... ei se oo kertaakaa menny niin! Tän päivän matikan kokeesta en pääse läpi (fuckmylife), mut ei se mitää, meen sit uusintoihi... Ainii ja noi hiukset mun kädessä on siis hannan pidennyksistä, ku ne oli mun hellässä kampaaja käsittelyssä eilen. Mut öitä tsirbulat!

36 kommenttia:

  1. laita sust ja sun poikaystäväst kuvaa??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei meist oikeen oo mitii järkevää kuvaa :( kaikki on sellasii joko tosi rumia tai muutevvaa huonoja XD

      Poista
  2. jooo laita susta ja sun poikaystävästä kuva !! :> jajaja oot oikeesti ihan yli ihana ♥ mut ois vielä plussaa jos postaisitte vääähän useemmin? c:

    VastaaPoista
  3. Säikähin taas tota kuva mis on mun hiukset! : D
    mut hei, tykkään sun blogist!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDD oikeestaan, mun ja veeran blogi mut veera on viel laiskempi ku mä kirjottelee tänne :DD

      Poista
  4. ... sun kulmakarvat o.o sori mut ne on must iha hirveet :D mut jos ite tykkäät nii mikässii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. välil voi oikeesti olla hiljaa asioist ellei oo mitää järkevää sanottavaa ? :D ja ihanat ne on, oot kaunis muutenki c:

      Poista
  5. veera ei oo postannu ku viiimeeks reilust yli kuukaus sitte :o mikseise postaa:(

    VastaaPoista
  6. Söpöjä kuvia! :>

    http://www.ellataimi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. tehkää joku video :3 tehkäää myday postaus ! ;o

    VastaaPoista
  8. kattokaa ny vähä itekki tost vasemmalt mis näkyy noi paljo ootte postannu....

    marras (2)
    loka (3)
    syys (3)

    yrittäkää ees!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NO VITTU ANTEEKS SAATANA

      Poista
    2. öö iha rauhas, aika kovis XD ..... äläkä sano vaa et anteeks vaa tee asialle jotai -.-

      Poista
    3. ano, toi tais olla sillee läpäl u know? et no vittu anteeks XD

      Poista
    4. ^jep... :D why so serious. ps. mitä jos en tee ;)

      Poista
  9. rakastan tätä blogia! ja nina oot aivan sairaan kaunis!:oooo ootko ite leikannu sun hiukset sillee 'emo' maiseks? tai sillee!!::D:D:D en tiä mite sanoo sen :< tainno siis näi http://irc-galleria.net/user/ninaplaystruant/picture/126442961 :D oot ihana :3333

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiiitos! ja oon ite leikannu juuu :)

      Poista
    2. oi jessus aika hyvin leikattu!:) osaakko yhtään neuvoo ko ite en viittis kampaajalle mennä:D tai joku video tai sellasta?:)

      Poista
    3. pliis voikko vastata??:)

      Poista
    4. siis emmätiiä oikee :D ku leikkaan vaa ei mul oo mtn stradegiaa XD

      Poista
  10. Pari sulosta 15-vuotiasta tyttöä............
    älkää huijatko, ette oo sulosii ettekä 15-vuotaita ♥ eivaaa :DDD ehehe mut ei toi 15v ollu läppä o.o emt ootte ihq

    VastaaPoista
  11. Vastaukset
    1. niimpä! miks ette poista blogiinne jos ette postaa? turhaa te tätä enää "pidätte"

      Poista
    2. miks meijän pitäs poistaa tää sentakii et postataa harvoin :DD jos kuitenki postataan.. mites se sua haittaa että tää täällä oleskelee 8) -ninpe

      Poista
  12. mu mielest tää on paras blogi mitä oon tähä mennes lukenu ! mun mielest se on just ärsyttävää ku joku postaa joka päivä. jatkakaa samaa mallii + ootte kauniita molemmat! c:

    VastaaPoista
  13. juu, mun tarkotuksena ei siis ole loukata sua tai veeraa mut, jos teillä ei ole ideoita, mistä postata, Voisitte ehkä mennä tauolle tai jotain. Ihan vaan ettei teidä tartte ottaa bloggaamisesta tai varmasti ärsyttävistä "vitu paskat postatkaa jo vittu -.-.-.-.-.-""""""' " kommenteista mitenkää paineita. Harmi kun teillä on näin pitkiä postaustaukoja, tää on nimittäin mun lempi blogi. :( mut toivottavasti innostutte/saatte aikaa postailuun taas pian. Ootte upeita. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no mut eiks se oo kuitenki parempi et postataa harvoin ku et ei millonkaa? miks meijän pitäs mennä tauolle jos me kuitenki postataa joskus? enkä mä ainakaa mitää paineita noist kommenteista ota ;) mutjooo kiiitos paljon :) -ninpe

      Poista
  14. Postasitte viimeks kuukaus sitte, tehkää vaik kerran kolmea viikos joku pieni juttu mihin laitatte vaa pari rivii tekstiä ja pari kuvaa. Siihen menee teiltä 3 minuuttia, pystyisittekö tekee tällee? Muuten hyvät joulut ja uudet vuodet sinne :)

    VastaaPoista
  15. ettekste pidä tätä blogii enää? :(

    VastaaPoista
  16. Eiks teil oo oikeesti enempää motivaatiota tähä hommaa

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart