sunnuntai 30. joulukuuta 2012

stay with me baby stay with me, tonight don't leave me alone

Heissan! Täällä mä vihdoin taas olen <3 Huomenna on uusvuos wtf! Joulu meni mulla mukaisasti ja joululahjaks sain kajarit tänne äitille, rahaa ja suklaata :3 Mun piti tilaa mulle tukkaa ennen uuttavuotta et saisin uudeksvuodeks kivat hiukset mut eeeei ku enhän mä niitä muistanu ja ei ne enää noiden pyhien aikaan ois kerenny tulla ku posti ei kulje.. Näitä mun sinettejä on nimittäi ihan mukavasti tippuillu ja mun hiukset on ohuet ruipelot, ja en todellakaan hengaile näitten kaa siihen asti et saan ne hiukset tilattuu, joten ostin mulle hiusvärin ja tänää värjään mun vanhoja klipsipidennyksii ja tungen ne päähän, ainaki huomenna!

Noi ekat kuvat on meijän pikkujouluista Marika huudeil! Sitte tulee melkee vaan omaanaamaa ku en mä taas pahemmi oo mitään kuvaillu ja sillee :c En mä kyllä paljoo mitää oo tehnykkää muutaku ollu Aleksilla..

 
 


 Ja siinä nyt on sitte kuva minkä halusitte, parempaa ei vaan oo, ja tossaki aleksi näyttää tosi pikkuselta XD sori 8(

43 kommenttia:

  1. aws ihana :3 nina oot tosi kaunis ja ihana ja sun hiukset <3 ruskeet pukee sua

    VastaaPoista
  2. TOI 5 KUVA:OOOOO oot nii laiha... :( kannattas syödä

    VastaaPoista
  3. missäspäi liikut uv? olis kiva nähä sut :)

    VastaaPoista
  4. pistä se veeraki postaan jotai pientä ees!!

    VastaaPoista
  5. oho oho joulukuus jopa 1 postaus. good for you!

    VastaaPoista
  6. upeita kuvia! rakastan hiuksias :-)

    VastaaPoista
  7. ootko enää neitsyt ?

    VastaaPoista
  8. HEI TÄSSÄ OIS VEERALLE NYT KYSYMYS :--DD elikkäs tää voi olla vähän outo, mut ku olit kesällä siellä briteissä ni mitä siellä syötiin? :DD tai millasta ruokaa se perhe teki? ku oon kuullu vaan tarinoita, et siellä mässätää jotai fish and chipsejä enkä haluu elää 3 viikkoa semmosilla.

    VastaaPoista
  9. oot tosi kaunis!!! onks sulla instagram x)

    VastaaPoista
  10. veeral on ruskee tukka ö.ö

    VastaaPoista
  11. voisittteks pliiis alkaa postaa enemmä ?:<

    VastaaPoista
  12. miten saat noi hiukset tollee ku yheksännessä kuvas? :o rakastuinnnn

    VastaaPoista
  13. veeraki vois välil postailla, ikävä sen postauksii ko ei oo pelkkää omanaamaa, vaiks kaunis onki

    VastaaPoista
  14. ootte surkeimmat bloggaajat ikinä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihan oikeeesti.. asiat voi pitää omana tietonaa! taidat vaa yrittää kohottaa omaa itsetuntoos sillä et tuut haukkuu muita... mut nina ja veera millon te postaatte? :) ootte ihania <3

      Poista
    2. no c'mon postas kerran joulukuus ja tulee varmaa postaa seuraavaks tammikuun lopus, et mitä mieltä ite oot ja veeraki on tainnu kuolla tai jotai

      Poista
  15. vittu ookste kuollu tai jotai

    VastaaPoista
  16. heii nina vastaa pliis:3 mikä toi sun puhelin c:?

    VastaaPoista
  17. veera ootko oikeesti nii kiirene ettet ehi ees yht postaust vääntää ees yhes kuukaudes....

    VastaaPoista
  18. teilt lähtee koko aika lisää lukijoita.. haluutteks sitä? nimittäi katoin pari päivää sitte nii niitä oli kyl enemmä ni ehkä ei _vielä_ oo lähteny iha hirveesti mut niit lähtee koko aja lisää ettäää........ katotaa postaatteko tässä kuussa ollenkaa ;) veikkaan et ette. postaattekohan ens kuukautenakaa. tuskin.. teillähän on niin vitun kiire bailata yms niin ei kerkee parii kuvaa ottamaa ja muutamaa lausettaa kirjottaa. thats okey (not)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojalla on kamerasta muisti loppu (?) ei se varmaa kännykällä haluu ottaa kuvia sillee :|

      Poista
  19. tää on iha mahtava blogi mut aika perseest et nää teijä postaukset on tämmössii ehkä kerran kuussa postataan ja seki omanaamaa täynnä D: yrittäkää ees

    VastaaPoista
  20. Hei oikeesti... tää oli mun yks lempi blogeista, mut nyt harmittaa kyl iha sairaasti ku ette postaa melkeen ikinä. Ei mua haittaa vaik ois kuinka omanaamaa täynnä postaukset, kyllä tommosia naamoja kelpaa esitellä. Mut ku kukaa ei oikee tiiä et ootteko lopettamassa, tauolla vai mitä ihmettä?... Ku teillä on kuitenki lukijoita päälle kolmesataa ja kaikki varmaa oottelee teidän postauksia. Ois kiva jos vastaisitte tähä niin sais jonkunnäköstä informaatioo.

    VastaaPoista
  21. ette postannu tammikuus kertaakaa .... sitä mä vaa oon miettiny et eikö teitä yhtään kiinnosta tää? ois tosiaan kiva jos vähä viittisitte jotai ilmotella! ettete turhast oo noit 300 lukijaa saanu. ehkä teist on sit tullu vähä itserakkait ja aattelette et ei teijän tarvii postailla ku teil on jo lukijoita, who knows.

    VastaaPoista
  22. se oli tipaton tammikuu, ei postaamaton

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha tää oli hyvä XD niille tosiaan postaamaton ja tuskimpa tipaton.. ::D

      Poista
  23. Joo siis en halua loukata tai haukkua tai mitään, mutta oon kyllä viimeisimmän anon kanssa samalla kannalla. Siis jos tää blogin pitäminen ei enää nappaa, eikä oo aikaa, niin älkää jättäkö tätä asiaa näin, vaan _kertokaa_ meille mikä tää tilanne on! Inhottavaa kun ninakin oli käyny täällä vastaamassa kyssäreihin ja vältellyt nää kaikki kysymykset? Haloo, ollaan teidän lukijoita, jos se teille mitään merkkaa? Toivon että näyttäisitte vähän selkärankaa kiitos

    VastaaPoista
  24. jessus teijän kanssa :D enmä oo vältelly kysymyksiä tarkotuksella ainakaan o.o ja siis mul oli kameran muistikortti kadonnu, ja kännykän kameralla tosiaan on vähä lame ottaa kuvia, ja omanaamakuvista jotkut valitteli ni en sitte sellasiakaan oo viittiny postailla enempää.. löysin sen muistikortin vähä aika sitte ja oon yrittäny jotain välillä kuvailla ni kohta voisin postaillakki. tuntuu vaan että valitatte joka asiasta mitä postaan.. jos on vaan omanaama kuvia ni se ei kelpaa, vaikka mulla ei muun laisia kuvia olis, ja jos on bilekuvia ni jotkut alkaa vikisee niistä jne. sillo jos kerranki postaan ni kyllä te aina jotain valittamista keksitte :DD enkä tarkota sillä että mua ne kommentit erityisemmin liikuttais mut kuitenki. ja siis tilanne on se että mä ainaki postailen, mut entistä paljon harvemmin, ja jos se häiritsee paljonki nii ei ole pakko lukea ollenkaan, mutta ei me blogia olla poistamassa tai pistämässä tauolle kuitenkaan. ja vapaa ehtosesti te niitä lukioita olette! :) -ninpe

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no toi ei kyl oo mikää kunnolline selitys et kameran muistikortti katos koska onha veeralla.. postaisitte silleen miten ennen; panostitte kunnolla kuviin (esim lähitte johki pellolle kuvailee) :) sit luulen et moni ois tosi tyytyväine, nimittäi tuol lumen keskel saa tosi kivoi kuvii :3

      Poista
    2. sori nyt vaan mut en veerankaa oo kauheesti tässä nyt ees ollu enkä nähny sitä kunnol ku molemmil on nii paljo kaikkee. ei siis sillä ettei veera ois enää yks mun parhaista kavereista, onse, mut ei oo nytvaan ollu aikaa/jaksamista joten kuvaileekaan ei olla ryhdytty.. lopettakaa oikeesti toi turha vikisemine ku tiietään kyllä että ootte katkeria mut turhaa tollane :|

      Poista

Tiny Finger Point Hand With Heart