maanantai 25. helmikuuta 2013

isokani donnie darko silmii peittää munakennol



Ja nyt tekis mieli vaan kokoajan keksiä jotain kirjotettavaa. Oon tehny tänään kolme esseetä. Humanismi, hyvä elämä ja onko elämällä tarkoitus. Luin eilen illalla buddhalaisuudesta ja tajusin, että se on hienoin ja uskottavin uskonnonmuoto mihin oon törmännyt. Koeviikosta kaks seiskaa, yks nelonen ja yks kutonen. Ostin Puerto Ricosta söpön unisiepparin. Se makso kaks euroo. Mä en tiedä mitä muuta mä kirjottaisin. Enkä tiiä miks nytkään alotin. No, ehkä mulla oli ikävä tätä. Ja teitä. :_D

17 kommenttia:

  1. pakko muute sanoo, et sulle passaa noi ruskeetki hiukset niiiiiiiiiiin himohyvin, et huhhui =)) hei ja tällaset lyhkäset ja mukaturhat postaukset on just jeees! =)

    VastaaPoista
  2. oooo oot kaunis! :---) ja ihania kuvia xoxo

    VastaaPoista
  3. buddhalaisuus<3 sehän ei varsinaisesti oo uskonto, tai vaadi uskoa mihkään suurempaan, joten se siin iskee varmaan ;)

    VastaaPoista
  4. hassunhauskaa et ainaku nina postaa nii tulee hirveet raget, mut nyt ku veera nii kaikki vaa iha innoissaa et on tullu postaus :D
    ite tykkään molempien postauksist iha tasapuolisesti♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mietin itekki samaa .. :D mulla on vihamiehiä </3 en kyllä keksi mitään syytä että miks 8( -ninpe

      Poista
    2. ihana sä olet :3♥!

      Poista
    3. voisko vaikuttaa esim se että sun postauksen jo otsikko oli "tässä sitä postausta saatana", tääl on tätä palkokasvit sieraimeen-kansaa aika paljolti ja positiivisii postauksii on kivempi lukeakki :) ei sillä et pitäs alkaa vaan positiivisesta kertoo jne mut junou. mut tykkään silti paaaljon teijä molempien postauksista <3 n__n

      Poista
    4. puhun kaikista mun postauksista, kaikkiin mun postauksiin valitetaan. ja toi otsikko oli yksinkertasesti sen takia että te ootte mua vastaan ja mua ei oikeen innosta postata teille ku positiivista palautetta ei kauheesti tule. miks mä oisin väkisin positiivinen jos tekää ette oo? nni. -ninpe

      Poista
    5. älä oo noin äkäne :ss mun mielestä sä oot ihana ja sun postaukset on kivoja, mut just tällesestä mielipide vähä muuttuu :/ ei kannata olla tuommosella asenteella, vaikka uskon et kaikki ärsyttävät anot vituttaaki.

      Poista
    6. nina saa olla millane se onki! Nyt te vaaditte sen olemaan niinko veera ja kokoajan positiivinen vaik saaki _melkeen_ vaan kokoajan paskaa niskaansa teijän anojen puheista. Ette tekää varmaa jaksais tollasta saatanan shittii aina ku postaatte. Olkaa vittu ilosii et nina ees postaa ja pitää tätä blogii yllä! saatana te hatersit menkää kaivaa räkää, ei kukaa oo aina positiivinen, eikä kukaa oo täydellinen.

      Poista
    7. kiitos viimeinen ano! ah kerranki joku on mun puolella<3 enmä tarkotuksella oo mitenkään vitun ärsyttävä tai mtn, mua vaan ärsyttää postata ku sielt tulee vaan negatiivista palautetta. ja postauksissa oon yrittäny olla iha ilosen kuulonen paitsi tossa viimesimmässä otsikossa, mut tottakai mä puolustan kommenteissa itteeni ja saatan rupee vittumaiseks koska tekin ootte! mutta pyydän anteeksi jos oon ollu lainaten jotain anoa 'vitun ärsyttävä ämmä'. en kyllä tiiä että tarkottiko kyseinen ano tolla mua blogissa vai ihan irl.. koska mun tietääkseni en kellekkään oo ärsyttävä irlissä ollu! -ninpe

      Poista
  5. Älkää ny pahalla ottako mut tää teiän blogi on muuttunu huomattavasti paljon tylsemmäks mitä se oli enne :---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ei yllätä ku elämäskää mitää kovin kiinnostavaa ja hassunhauskaa ja hullua enää niinku enne :D

      Poista
  6. Eikä miten kaunis oot ♥ Älyttömän kiva blogi sulla!! :>

    http://saijis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. millä nuo valot on kiinnitetty seinään, ihan teipillä vai sinitarralla vai joillaki järeämmillä aseilla

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart