lauantai 23. helmikuuta 2013

olet mulle autuus ainutlaatuisin

Musta ei oo oikee kuulunu. Pidin nyt ihan kunnolla taukoo tästä blogin kirjottelusta, koska a) miksi kirjottaa turhaa paskaa ja b) mun elämässä ei oo oikeen tapahtunu mitään suurempia positiivisia muutoksia. Noo, mutta eiköhän tämä tästä. Tässä mää nyt oon.
Tosiaan, mulla on nyt ruskeet hiukset. Ylemmässä kuvassa ne näyttää ihan mustilta, mut ruskeet ne on. :D Ikävöin punasta, mutta no can do, kesällä sitte viimestää taas!

En oikee tiiä mitä tänne kertoisin...:-D Muttanii. Joulukuu ja tammikuu oli ihan perseestä. En oikeesti liikkunu kodin ulkopuolelle muutaku kouluun tai tupakille. Kusin koulunkäynnin ja melkee parisuhtee ja kaverisuhtee..... jote kiitos kysymästä, vitun hyvin on menny! Mut nyt kaikki on taas hyvin. Tiistaina on mun ja Väinön 1v vuosipäivä ja tälläki hetkellä oon Ninpen luon yötä. :-3
Oltiin tossa viikon verran Kanariallaaaaaa Puerto Ricossa! Oli ihana päästä pakoon tätä Suomen karuu paskailmastoo. Emmätiiä, ei mulloo tält reissult ees muita hyvii kuvii ku nää kaks, jotka neki on iphonel otettu. XD Hienoo.
Enskuussa lähen Marikan kanssa käymään Briteissä sen äidin tädin luona. Viiitsi ootan sitä, koska Englanti<3 Se mesta on viel ihan pikkukylä! Hiihii.

Instagramkuvat on siin swag et siinä pari teille. Jotku teistä on varmaa noihi jo törmänny mutta eipä tämä mittää! Olin viikon verran kipeen tammikuun lopus, ja en kirjaimellisesti tehny mitää muuta ku nukuin ja piirsin. :-D Mullon taas ihan saaaatanallinen tatuointikuume, mut onneks taas kesäloman alussa tulee uutta leimaa. Siitä sitte lisää myöhemmi ku se on ajankohtasempaa. :-3
Mun tyyliki on muuttunu nyt lopullisesti tylsäks. Tälläki hetkellä mulla on pipo pääs ja Vänen iso Despised Iconin huppari päällä. Flanut ja pipot on nii mukavii ja helppoi!
Tää vuosi ton yhenkaa on menny niiiin nopeesti. Must on hassuu miten kaikkee voi oikeesti tapahtuu vuoden sisää. :-D Niii hyvässä ku pahassa. Mut oon kokonaisuudessaa ollu kokoajan onnellinen. Oon ollu onnellisempi tänä vuonna ku aijempina vuosina yhteensä ikinä. :-3 Must elämä on ihanaa.

Mut täst postauksesta tuli kunnon sekametelisoppa, pahoittelut siitä ja muutenki siitä etten oo tänne keksiny mitää kirjoteltavaa! :-( Enkä lupaile mitää jatkon kannalta, mut yritän keksii teille jotai kivaa! C: Jos vaikka jotai videopostausta joskus. En lupaa mut ehkäehkäehkää!

Ja ainii, Deez Nutsin keikka oli I-HA-NA. Okei mulla aukes huuli ja päähä tuli kaks kuhmuu muttamutta!:-D Aivan mahti. Samoin oli Stray from the path ja Devil in me. Ghost inside jäi nyt näkemättä ku ei jaksanu enää jäähä kattelee bändiä josta erityisemmi ees diggaile....... :-D Mutta siis iihihihi! Oon vieki täpinöissäni.

23 kommenttia:

  1. katoin ekast kuvast et kuka siin on, ei sua tunnista ! ne punaset oli niiiiin ihanat, kivat ja söpöt! sopi sulle nii hyvi :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no älä huoli ne tekee kyl paluunsa c:

      Poista
    2. hyvä :3 ja ootte toosi söpöi sun poikaystävän kans! n__n tehkää yhes joku postaus tai jotain, vaikka sen kunniaks et ootte ollu koht vuoden yhes! :3 onnee siitä 8>>

      Poista
    3. must tuntuu ettei vänen ego suostu mihkään tyttöblogiin postailuun XD mutta kyl mä jotai keksin!:3

      Poista
  2. je ihanaa ku postasit :3! oot törkeen upee jne♥

    VastaaPoista
  3. Veera tää postaus oli ihana :3 ei haittaa vaik postaisitte tyylii kerran kuukaudes, kuha vaa joskus kirjottelette ja laitatte kuvii nii se riittää! Tätä teijän blogii on kiva lukee ku ette oo mitää meikkipellei jotka huomiohuoraa :3 asfdklhhk sanat ei riitä kuvaamaaa kui ilone oon ku postasit. :D jos pystytte nii tehkää myös välil joku yhteispostaus mis on teijän molempien kuvii ja tekstiää? c: te ootte nii yolo swag :D

    VastaaPoista
  4. omg en ees tienny että oot väinön kaa :---D aloinki kattelees että onpa tutun näköne jäbä hehe t. uusi lukija joka stalkkeroi feispuukisa kaikkee :33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nääh ei sillä oo välii, tunnen vaan pari toijalalaista, emmä siis tunne niinku teitä vaan stalkkeroin vaaan x-DD

      Poista
    2. ... hui XDDDD voi ei. okei tämä selvä!

      Poista
  5. jee just kiva postaus ! ei haittaa yhtää mikää 'sekavuus' :)) ja voisikko tehä tost englannista postausta sit joskus, tee superkiinnostunut :--3

    VastaaPoista
  6. must sulle sopii noi ruskeet :D mut kai ne punasekki

    VastaaPoista
  7. voi juku apua kiitti ihanat <3 !

    VastaaPoista
  8. oiskohan kohta aika päivittää tota pari 15-vuotiasta tyttöä kohtaa :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. totta, ja ehk noit kuvii tost sivust XD

      Poista
  9. mikä sun tunnus instagramissa on? :)

    VastaaPoista
  10. ootko sä laihtunu :O sähän oot kohta ihan olematon, herranjestas, mutta ihana sä oot silti :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. samanlaine pallo mä vieki oon jaloista älä huoli XD mut siis joo joku 6kiloo tässon lähteny, kai vähä enemmänki.. mut nii kiitti :3

      Poista
    2. oot kyllä laihtunu huomattavasti :o tosi kaunis oot!! ((:

      Poista

Tiny Finger Point Hand With Heart