keskiviikko 6. helmikuuta 2013

tässä teille nyt sitä postausta saatana

Heips! Täällä oon elossa edelleen hengitän ja kaikkee. Sain itteeni niskasta kiinni ja postaan ihan teijän vikisijen iloksi<3 
Auttakaa mua, miten voi elää maailman kamalimman ikävän kaa? Mun pitäs kestää kaks kuukautta eroahdistusta aleksista.. Se lähti nimittäi maanantaina italiaa työssäoppimaa. En oikeesti selvii. Tää ei siis oo mitään teini ihq mul on niinq iksu mun qultaa<3<33. Vaan oikeesti. Jos on ollu toisen kaa joka päivä, ja yhtäkkii pitäs olla kaks kuukautta erossa ja se toine on vielä toisessa maassa.. Nyt on menny vasta kolme päivää ja oon jo kuoleman partaalla..... 
Me muuten muutettiin äitin kaa ihan kauppakeskus willan ja makuunin viereen.. Mun ei tarvii enää liikkuu mihinkää ku kaikki on naapurissa. Mä tuun lihoo niin paljon. Muuta mulla ei sitte oo kerrottavaa, oon vaan yksinäinen ja surullinen. Moni asia on menny tässä nyt vituiks ja tavaroita on meinannu lennellä pitkin seiniä mut ei siitä sen enempää.. 

 
 
 
 
 



ps. tarviin uusia hiuksia niin kipeesti.. en kestä!

45 kommenttia:

  1. no öö ehkä me vikistää ku ette postannu kertaakaa tammikuus ja kerra joulukuus ni aika hyvä postaustahti teil (Y) -.-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no öö mua ei anteeks nyt vaan erityisemmin kiinnosta :DD

      Poista
    2. miks sitten pidätte blogia jos ei kiinnosta?

      Poista
    3. kyl mua tää blogi kiinnostaa, mut ei tollaset kommentit mitkä jauhaa sitä samaa et omg ei olla postattu kuukautee, mä ehkä tiedän sen itekki?

      Poista
    4. näyttää tosiaa kiinnostavan

      Poista
  2. oot vaa nii ylinätti äää:33 ihanaa et sait postattua !

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia nina! <3 toivon et jaksaisit postailla useemmi koska tykkään sun postauksista ja blogista! ja hei mikä kamera sulla on? (:

    VastaaPoista
  4. OH SWEET JESUS! kävin eilen just ennen tät postausta stalkkaamassa ja harmittelemassa, ku ette oo postannu aikoihin ja sitte pyörin jo sängyssä ja selailen blogien uusii postauksii ni äää et tiiä kui hyvälle mielelle tulin!! täst ei varmaa saanu nyt mitää selvää, mut nii XDD oot kyllä aivan himokaunis! <3

    VastaaPoista
  5. jee oon niin ilone et postasit! :DD oon tyylii jokapäivä käyny kattoo sillee et ootteko jo postannu. Mut joo, mitä sitä turhaa enää jauhamaa että ette oo postannu. Nythä sä postasit. :) Mut ois kyl kiva kans kuulla veerasta jotai? Mutmut en mä niinko aijo ärsyttää/painostaa vaa nii. Varmaa ymmärsit.

    VastaaPoista
  6. en kestä teidän blogii enää, tää on iha täyttä paskaa nykyää XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mitä vittua sitte luette tätä jos täyttä paskaa ? :DD nolifet

      Poista
  7. Mistä toi punahihainen valkoinen pääkallo pitkähianen on ostettu ja paljo makso? :)

    VastaaPoista
  8. Ja entä 10. kuvan paita? Ihana!

    VastaaPoista
  9. carlingsista ja makso kai 20 e ..? :) ja 10. on kai ginasta joskus :)

    VastaaPoista
  10. ää rakastan sun hiuksia oot niin kaunis:3

    VastaaPoista
  11. mistä noi farkut on 10. kuvassa? ihanattt ja paljo makso? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis ne on carlingsista joskus pari vuotta sitte ja en muista paljo makso :D

      Poista
  12. Miten saat hiukses noin ihanasti? mitä teet niille:D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. emmätiiä o.o riippuu mitä ''kuvaa'' tarkotat tai niiku millai ne on ihanasti XD ..?

      Poista
  13. poltatko vieläki ?

    VastaaPoista
  14. Susta on Nina tullu iha helvetin ärsyttävä :'D ei sillä ettet aina ois ollu, mut nyt se varsin kauniisti korostuu.

    VastaaPoista
  15. miten saat sun hiukset tollee miten ne on tossa 10 kuvassa ?:) äää love your hair ja oot muutenki niiin tosi kaunis ja tommonen omalaatunen :3 ja muutenki sulla on tosi ihania vaatteita ja kaikkee ääks !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. käännän se suoristusraudalla sillee toistensa päälle tieks? XD ja voi kiiiitos!! :3

      Poista
  16. niii ja oot mun esikuva ! saan susta inspiraatioo :3 ♥

    VastaaPoista
  17. höööööh miks en löytäny sua fbst vaikka etin nimellä nina huttunen ?:(((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no se löytyy varmaa vaa 'nina ninpe huttunen' : D

      Poista
  18. TEHKÄÄ KESÄLLÄ HARLEM SHAKE VIDEO jossai julkisella paikalla :D ??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tehkää se heti ku voitte 8) sillee koko kaveri porukan kaa!

      Poista
  19. Kuin kauan oot ollu aleksin kanssa yhessä?

    VastaaPoista
  20. aws :) mun jätkä lähtee kesäl inttii :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo aleksiki!! :( ellei se saa vapautust :|

      Poista

Tiny Finger Point Hand With Heart