keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

mulla menee hermo candy crushiin vittu

Yritin tehdä kesäduuni-hakemusta Ylelle. Se kuitenkin tyssäs kysymykseen "kerro itsestäsi". Tää on aina yhtä vaikeeta :-D Tiiättekö, kun jotain haluu oikeen kovasti, pelkkä perushyvä ei riitä. Perus "mä" ei riitä. En oikeesti yhtään osaa kuvailla itteeni. Onneks mul on vielä öm.. viikko aikaa pohtia mitä sinne hakemukseen jaarittelen. Mua oikeesti pelottaa etten saa töitä! Macklemore tulee Ruisrockiin ja Asking Alexandria Tuskaan, Paramore ja ADTR Helsinkii... Yh. Keikka-ahdistus.
Pitäs tehdä kirjallinen hakemus myös noihin Willan kauppoihin, ainakin new yorkeriin ja carlingsiin. Mut miten ne tehään? Oonko mä oikeesti näin avuton.....:-D





Kesä tule jo! Tai ees kunnon kevät. Ihmeen lämmin ilma oli kyl tänään ku kävelin koulusta kotiin. Ja onneks nyt on sentään converse-keli! Oon ihan totaalisen rakastunu noihi mun viininpunasiin uusiin. Joka kerta kenkäostoksilla päädyn uusiin converseihin, ja joka kerta unohdan miten vittumaista se nauhojen sitominen oikeesti on.. :-D
Tiiättekö oon tajunnu tänään kaikkee. Oon miettiny tänään paljon enemmän kun aikoihin!! En nyt muista mainistenko sitä tos videossa, mut jätin tänää siis epähuomiossa puhelimen KOTIIN. Huomasin kyl tän orpouden tunteen taas mikä mulle tulee ilman sitä.  :-D

Ja älkää naurako. "Yritän olla sellanen......... luonnollinen koska mua öö... vituttaa... öö" .. Ja selitän toho alkuu iha oikeesti väkipakol jotai vaa. Idiootti meikä. Ja sanon tos yhes välis sitte Straight Edge :DDD Oikeesti vittu hävettää jo nytte.

19 kommenttia:

  1. oot sä sit kokeillu huumeita vai :o

    ja tee vaa se musiikki juttu muo ainaki kiinnostais:)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en siis...!! :D sen pointti oli et mun läheiset on sekoillu hampun kaa iha kyllästymisee asti ja tiiän kyl miten pahasti kasvi voi pilaa vähintäänki lähitulevaisuuden.. mut siis en nyt puhu siitä että oisin ite joskus ollu joku armoton nisti :DD

      ja juu vois c:

      Poista
  2. Ääääh, miks poistit ton videon ??? :--(

    VastaaPoista
  3. niiiiiiiiin asiaa!!!!

    VastaaPoista
  4. sun silmät on niin lyömättömän kauniit että melkein itken. rakastan noita silmiä ja kyllä sinua muutenkin, enemmän kuin koskaan ajattelin, että voisin.

    VastaaPoista
  5. oot ihana vaikken videoo kattonutkaa <3 ei mul muut t. helmi joka ei jaksa kirjautuu googletilil

    VastaaPoista
  6. Tehkää niinan kanssa babyfood challenge.

    VastaaPoista
  7. Kaikis päihteis on vaaransa ja riskinsä, oli sit kyse alkoholista, röökistä, ganjasta, essoista tai vaik kofeiinist - seuraukset on muutenki nii yksilöllisiä. Tuliha sitä joskus sillo 15 kesäsenä hehkutettuu ganjaa, mut myöhemmi sitä silmät aukee, et on siinäki ne varjopuolensa, iha niinku muissaki aineis. oot söpö :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. näinpä! tätä meinaan. mut monet kaverit on sillee "yhyy kannabis ei oo mitää vikaa se pitää laillistaa siit ei oo mitää vaaraa muutaku kiinni jäämine"........ :D

      Poista
    2. Sinänsä laillistamisessa on hyvät puolensa, mm. standardisoiminen. Eli niinku ois ne tietyt pitosuudet TCH:ta ja CBD:ta nii vois välttää niitä pahimpia ongelmia kuten kannabispsykoosia yms. Kuitenki noi rikollisliigojen pyörittämät kuviot lisäilee sekaan kaikkii kemikaaleja tai vahvempii aineita, joitten vaaroista ei tiietä mitään.

      Poista
  8. ootko laihtunu vai kuvittelenko omiani et oot jotenki pienempi ku ennen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noo kylmä oon laihtunu mut emmä tiiä tuntuu et oon lihonu taas:D

      Poista
  9. oot selvästi laihtunu! looking good (:

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart