lauantai 16. maaliskuuta 2013

on otettu pataan ja myöskin hakattu, kiusannut koulus ja ollut koulukiusattu

Ois pitäny tajuu heti aluks ettei lukio oo mun juttu. Ois oikeesti pitäny uskoo sitä pientä ääntä mun pään sisäs joka sano mulle että AMIKSEEEN. Terveisin Veera, yli 70 poissaoloo, äi02 kurssilta ulos ja ranska ja kemia keskeytetty. Eiköhä tämä tästä :-D

Onneks on viikonloppu! Helmi oli tääl eilen yötä. On oikeesti ihanaa pitkäst aikaa hengaa kavereidenki kans kunnolla, ku tuntuu et niitäkää en nää enää missää. Käytii yöllä heittää ympyrää pitkin hyvinkäätä, ja tajusin et vapaus on oikeesti ihanaa. On ihana vaa mennä ja tulla ees joskus!



Siinä teille musiikkia jota mä oon popittanu viimeiset pari viikkoa. Parempaa postausta luvassa! Ja ehkä me tehdään Ninan kaa se luvattu videopostaus joskus kaunis päivä loppuun :-D

5 kommenttia:

  1. yhyy tänne tuli kaks kommenttia mut poistin ne ku piti julkasta :DDDD mutta siis en hakenu yhteishaussa mihkää muualle, vaik ois ehk kyl pitäny

    VastaaPoista
  2. siis 70 poissaoloo yhessä jaksossa vai koko vuodelta?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis tältä ensimmäiseltä vuodelta :D !

      Poista
    2. aaa no mä pistän paremmaks, 60 poissaoloo yhessä jaksossa :D:D:D

      Poista
  3. Jos teette sen kysymysvideo postauksen mikä helvetti onka, nii annathan ninan lukee ne kysymykset 8) jotai vaihteluu, ei sillä et siinä ois jotain vikaa ku luet ne, mut kumminki vaihtelu ois kivsuu!

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart