perjantai 8. maaliskuuta 2013

only the strong will continue, i know you have it in you

Mä varotan! Tän postauksen kuvat on sikinsokin, kaikki erikokosia ja instagram laatusia jne.. Mutta eiks se oo pää asia että jotain tänne saan laitettua? Tällä kertaa määrä korvaa laadun! 

Mä olin äsken erittäin urheilullinen ja kävin Helminkaa salilla ja uimassa! Aleksin tuloon on viel kuukaus.. Aika menee niiiiin hitaasti! Kaikki aina sanoo et 'noooh älä huoli aika menee nopeesti!' mut tottakai se niillä menee nopeesti ku niil ei oo mitään mitä ne oottaa. Tää on vähän sama asia ku se, jos menee autolla johki pitemmälle, ni se sinne meno matka tuntuu pidemmältä ku oottaa et pääsee perille, ja takas tulo matka menee nopeesti ku ei oo enää mitää mitä oottaa.  



Nois vikoissa kuvissa ollaan Kaisan synttäri paardeis! Oli super kivat pirskeet, ja väitettä tuki kyllä aamunen olotila. Kerranki tollaset oikeesti bailut eikä mitkää illanistujaiset, vaikkei niissäkään mitää vikaa oo. 

En oo oikeesti tehny MITÄÄN muuta kuukauteen, ku kattonu yksin kotona greyn anatomiaa.. Oon luultavasti myös lihonu muutaman sataa kiloo, koska oon vaan syöny ikävään. Huoh, nyt voisin alkaa kattoo greytä, heh!

11 kommenttia:

  1. siis ihan järkyttävät kuvat musta :D

    VastaaPoista
  2. voitko opetella kirjoittamaan oikein :DDd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ninal ei oo yhdyssanat hallus :D:D

      Poista
    2. Voitko anonyymi tunkee meloonin sun perseesees ja kirjottaa sit omalla nimellä nää sun kommentit jotka aiheuttaa saatananmoista mielihyvää blogin pitäjille? :)

      Poista
  3. senki täydelline :c♥

    VastaaPoista
  4. onks nooi hiusset mustat :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on ne, taisiis ne on ekoin päivin mustat ja sit ne haalistuu jo :D ku siis mul on mustat pidennykset ainoastaa ja niil ei oikee voi vaalentaa ni mun on pakko pitää mun hiukset mustina :|

      Poista
    2. aattelinki ku sanoit sillo ettet palaa mustiin hiuksii enää ikin :)

      Poista
  5. voi luoja noita sun hiuksias, just tollaset täydelliset <3

    VastaaPoista

Tiny Finger Point Hand With Heart